Ilyen robogóval még senki nem indult!

Totalbike24: HNKN Club

2017.07.10. 16:42
Az emberi élet és szellemi önmegvalósítás végső állomását, állapotát rengeteg névvel és elnevezéssel illetik. Mi ezt úgy hívjuk, A BARÁTOK és KÉT ÜTEM!

Tényleg rengeteg szart láttunk már rajthoz állni, és elég meglepő dolgok bírták ki a versenyt - sőt, eddig mind a két alkalommal őszintén meglepődtünk, hogy te jó ég, csak ennyi esett ki? A Totalbike-féle 24 órás történelmében a legsúlyosabb csotrogány az ősöreg Honda Aero 50 volt, amihez képest minden űrtechnikának számít. Na, a HNKN Club ha nem is csotrogány vonalon száll be, de egy újabb típust dob 24 órára a mélyvízbe.

Baráti körünk 2010-ben azzal a céllal jött létre, hogy kiszabaduljunk a hétköznapok szépségéből, és új utakat találjunk. Csapatunk összes tagjának olasz Aprilia Habana motorja van. Ezzel járjuk Somogy és Mecsek dombjait (messzebbre még nem értünk).

Célkitűzés: egy „Szelet Itália” vagyis be akarjuk bizonyítani, hogy Olaszország több mint liszt és paradicsomszósz, és igenis, bátran versenybe szállunk a japán testvéreink ellen. Elévülhetetlen érdemei vannak alapító tagunk szerencsés vásárlásának abban, hogy ez a motoros klub létrejött. Eredetileg egy faragóművész nyerte tombolán a Plázában, de ő nem tudott motorozni, így került hozzá ez a csoda, mert anélkül most nem olvashatnátok ezt. Szóval lett egy kiváló Aprilia Habana fűzöld motor a csapatban, és azonnal tudtuk, hogy nekünk is kell egy ilyen. Szép, erős és mindenki Vespának nézi.

Több se kellett, mi is belevágtunk, bár akkor még nem sejtettük mibe. Most már négy motorunk van, igaz, egyszerre mind a négy még soha nem ment. Viszont minden évben több alkalommal is összejövünk, és lemegyünk a Balatonra, ahol több napot töltünk azzal, hogy valaki belépjen a klubba, és szponzorok után kutatunk, legalábbis itthon ezt mondjuk. Kaposváron lakunk mind a négyen, és már évek óta gyűjtöttük az erőt és alkatrészeket, hogy ezzel a nehéz és sokszor problémás olasz géppel elinduljunk a versenyen. Hiszünk abban, hogy végigmegyünk, de ha bajba kerülnénk, a barátok most is segítenek majd túllendülni, történjen bármi is. Alig várjuk, hogy Kecskeméten felpattanjunk a nyeregbe, és nagy buli közepette kifacsarjuk a gépből, ami csak kifér.

Bócsa Gergő: alapító és elnökünk, ennek megfelelően csak irányít és kritizál, ő fog elsőként elesni.

Tiszperger Tamás: 190+ cm, tehát vele sem megyünk sokra, bár ő nagymotorjával évek óta járja Európa útjait.

Fodor Ákos: mivel én írom ezt, ezért inkább nem dicsérném magam.

Bócsa László: benne bízhatunk, városi 125 ccm-el éli mindennapjait, belőle lehetne több is a csapatban!

Sajtós: Dóra Diána

Kövesd őket Facebookon!

Kövesd őket Facebookon!