Idén tényleg hoznak női versenyzőt

Totalbike24: SpeedFright

2017.07.12. 11:22
A motorossal megesik, hogy néha elesik... Így esett, hogy tavaly a csapat egyik tagja, Andi kiesett. De hogy a bemutatkozó szöveg írásába fektetett energia kárba ne vesszen, az idei évre általános motorozási tilalmat hirdettünk, így Andi ezúttal tényleg versenyzik velünk.

 

 

Minden női versenyzővel felálló csapatot duplán megbecsülünk! Tavaly tisztességes versenyzéssel, a francia járműveket övező sztereotípiákat is lehagyva 15. helyen végeztek, több visszatérő, tapasztalt csapatot maguk mögött hagyva.

Andi: a lány, a szerpentinek hercegnője. Annyira a lapján fordul a motorral a kanyarokban, hogy a bukógombák a motorján a kezdeti sampion gombából mára laskagomba formára koptak. A küzdősportokban is igen járatos, szóval kedves ellenfeleink azt ajánlom, hogy őt sose előzzétek meg, mert nem lesz jó vége.

Zoli: ő BMW istállóból választott magának egy kiöregedett rendőrparipát, így hivatásának érzi, hogy biztosítással is foglalkozzon. Ismerhetitek, a tv-ben is híres lett, pont előtte ment tévútra pár küllős sporttárs, a híres kerékpáros versenyen. Hivatását tekintve ő a nagy alkatrészdealer, romlandó alkatrészt viszont nem szabad tőle kérni! Jóképű, de egy jó képet sem találtam most róla „hirtelen”. Kizárásos alapon keressétek őt a tavalyi csapatfotón.

Lali és Zsolt: Andi kiesésével nem egy, rögtön két beugróra lett szükség a tavalyi futamon. Az urak jöttek, láttak, győztek – de bennünket legalábbis meggyőztek, hogy a csapatban a helyük. Lali tartotta magát a tavalyi bemutatkozó szövegben szereplő titokzatossághoz. Múltját nem ismerjük, azt azonban már tudjuk, hogy versenyhelyzetben gyors és kitartó. A fényezés miatt sem lesznek álmatlan éjszakái, ha kell, nem fél a paripát eldobni, s aztán villámgyorsan újra nyeregbe pattanni.

A „Szállító”, a magyar Jason Statham, Zsolt: ő az, aki mindig biztosra megy; így az idei részvételi szándékát nemhogy időben jelezte, de az anyagi letétet széfünkben már tavaly elhelyezte. A csapatépítő-tábort balatoni birtokára meghirdette, hasunkat finomságokkal teletömte. Saját nadrágszíját megfeszítette, hogy motoros ruháját kisebb méretűre cserélhesse.

A csapatkapitány, Csabi (Főni): magamról csak is jókat írhatok, az egóm nem enged mást. Régi motoros vagyok, legalábbis a motorom régi. A Safety-Hungary csiszolta tökéletesre a tudásom, legalábbis ők mindent megtettek ennek érdekében. Feladatom a csapatban a motor műszaki felkészítése és versenyben tartása. Én lettem szerelmes ebbe a bestiába, akit a franciás charme és a japán szív jellemez. Most egy kis ráncfelvarrás van folyamatban, addig csak egy közeli rokonáról láthattok képet, de nemsoká elkészül a smink és akkor lehull a lepel...

A kezdő, ámde nagyon lelkes több mint marketinges, a zöldszemű lány, Hajni: robogón még soha nem ült, de a csapatkapitány a szívébe került. Munkájában párját ritkítja, itt párja csapatát támogatja. Sok dolga eddig nem akadt, Sub Bass Monster régi dalát látja megvalósulni (szív-sürít-gyújt-kipufog), miközben tanulja az új szavakat: variátor, dugattyú, gázbovden, kontrasztrugó.

Végül a médiásunk, Ottó: régi túracimbi, Bamakót is megjártuk együtt. Mivel mind a 14 defektünk az alatta lévő keréken történt, sőt még a taxinak is alatta lukadt ki a kereke, így a motorra nem engedjük fel! Helyette mesélhet majd az eseményekről. Egyébként is informatikus, az információ az élete. Ezt az arcot, amit a képen láthattok, akkor fotóztam, amikor megtudta, hogy már rég meg kellett volna írnia a bemutatkozást-

A motor: Peugeot Speedfright 1.5

Kicsit a büszkeségünkről, az állatok királyáról. A '90-es évek végén született, királyi család sarja. Vad természetét csak a pompás külseje múlja fölül. Csodálatra méltó, megközelíthetetlen. Hatalmas szíve van, bár csak 50 köbcenti, mégis legyőzhetetlen, félelmet nem ismer.

Kövesd őket Facebookon!