Eddig senkit nem hagytak nyerni

Totalbike24: Big Hero 4 SPD Racing Team

2017.07.13. 10:56
A srácok töretlen lelkesedéssel készülnek a versenyre, továbbra is igyekezve hozni, a tőlük megszokott őrületet. Soha még versenyt ennyi izgalom, szervezés csapatmeeting nem előzte meg, mint most, sőt, idén olyat tettek, amire még Big Hero történelemben nem volt példa! Elmentek edzeni!

Két versenyből kétszer nyertek - az elsőn fölényesen, tavaly viszont keményen szorongatták őket. Idén ezért variáltak a csapaton, a versenygépen, mert a harmadikat is be szeretnék húzni. Felkészülés jegyében megnyerték a SPD Scooter Weekend három órásról egy órásra rövidített endurance futamát, és meglestük az edzésüket is: piszok gyorsak.

A csapat idén új felállásban áll rajthoz, melynek okairól már a Senior Teamet bemutató cikkben is volt szó. Tesvércsapatunkat fogja tovább erősíteni Nagy Gábor az egykori csapatkapitány, míg az új Big Hero 4 SPD Racing team újonc tagja Sipos Miklós lett. 

Nagyon erős mezőnyre készülnek, ezért azt ígérik, hogy ha lóerők nem is, de a hangulat mindenképpen elszabadul a pályán és pálya mellett, szerencsésebbeknek a hotelszobákban is! 

De hogy ne csak a körítést dagasszuk, szóljunk pár szót hőseinkről, kezdjük rögtön a legfrissebb taggal Sipos Mikivel. Sipi az a fajta nemnormális őrült, akinek az ereiben is lóerők csörgedeznek, idáig a pálya mellől üvöltve-őrjöngve biztatta a csapatot. Megjárta a Nürburgringet 4 keréken, ahol nem sok ellenfelet talált... gyorsasaági motoros és gokartos tapasztalattal is rendelkezik, hogy csak néhányat említsünk.

Horváth Tamás tavaly nem egy körrekordot kerekezett össze a csapatnak, noha még mindig ő a legfiatalabb hős a bandában. Szerteágazó érdeklődésű srác, a fotózástól a Balatonig minden érdekli, de jelenleg a leghasznosabb tulajdonsága, hogy roppant erős szervizvénával áldotta meg a sors, idén nagyrészt ő próbál gépet kovácsolni a paripából. Az idei edzésen is verte a mezőnyt, így nagy reményekkel áll rajthoz.

Flegár György a csapat aranybányája, alkatrész kis és nagykereskedése egyszemélyben. Ő is veterán a 24 órás veretés tekintetében, már kétszer harcolta végig a versenyt a hőséggel, az egyre erősödő mezőnnyel meg önmagával is, tavaly pedig ő képviselte a csapatot az Égéstérben a versenyt követő héten. Mondhatjuk, hogy nála futnak össze a szálak idén.

Anda Csaba korát tekintve a testvércsapatunkban lenne a helye, de pont ennek köszönhetően évtizedes tapasztalat van a zsebében. Ha a pályán van, azonnal felismered a jellegzetes stílusáról, meg arról, hogy folyamatosan veri a köröket a mezőnyre. Reméljük, idén is így lesz. 

A csapat számtalan tagból áll. Megpróbálom felsorolni, de úgyis kimarad valaki: Zsófi, Erika, Klaudia, Heni, Andi, Balázs, Barni, Máté, Arnold, Bence, Ati, Zsolti, Peti, Marci, Tomi, Peti, Dani, Sandi, Léni, Lujzi. Nélkülük ez a dolog nem jöhetne létre hasonló formában.

Szokták mondani hogy egy ilyen versenyhez 25% jó motor, 25% jó pilóta és 50% szerencse kell. A magunk részéről megpróbáljuk a lehető legtöbbet beletenni és meglátjuk mire lesz elég. 

A nevezés során már megkísértett minket Fortuna, reméljük kitart ez a verseny végéig. Mondom ezt azért is, mert idén nem kis kockázatot vállalva egy olasz járművel vágunk neki ennek az ezernéhányszáz kilométernek.

Piaggio Zip Sp2-re esett a választás. Sok érv szólt mellette, igazából az egyetlen ellene szóló a származása. Azt mondják, ma már nem ítélhetünk el emiatt senkit és semmit. Az elég népes olasz bajnokság 95%-át tölti ki a típus. Mi leszünk az elsők, akik megtudják, valóban jó döntés volt lecserélni a biztosat?

Kövesd őket Facebookon!