Vissza a kitaposott bukótérre

Csapatbemutatkozó: Szkaliczki Scooter Team

2019.06.06. 16:37

2016 óta vagyunk jelen az iparban, de a tavalyi versenyünk ultra gázul sikerült. Olyanok voltunk, mint a magyar fociválogatott a sikeres Eb-szereplést követően. Rajtuk mindenki átment, mi meg magunkat végeztük ki a felkészülés hiányának köszönhetően. Sajnos nem tudtuk teljesíteni a 24 órát, és idő előtt feladtuk.

A Szkaliczkiék csapata nagyon veszett arcokból áll, több olyan csapat is volt tavaly, akik direkt kérték, hogy a paddockban melléjük kerüljenek, mert akkor biztosan nem fognak unatkozni. Beszólogatásban átlagon felüliek, kitartásban ingadozó a teljesítményük, volt olyan év, amikor ultra-mega-keménységben ketten fejeztek be a futamot, és volt, amikor mindenki kidőlt. Idén állítólag az utóbbiért vesznek revansot. - Zombi

Több sort nem is érdemel a sötét múltunk, idén revansot véve magunkon szeretnénk visszatalálni a korábban kitaposott bukótérre. Nem a földtől elrugaszkodott ideológiákért küzdünk, első lépésben a túlélés a célunk. Kártyáinkat megkeverve, az előző évtől eltérően megreformáltuk a csapatot. Szót ejtve a fejlődni akarásunkról, a télen megvettük az összes szart a piacon, és belevágtunk a pályabiznyicbe, azóta Zoli pincéje Eresekkel (RS125) van tele.

Pilótáink összetétele egy helyen változik. Helyettem idén Horváth Pali fogja húzni a gázt, én pedig sajtós és csapatkoordinátor leszek. Pali mellett a Tomi– Zoli–Zsuzsi trió lesz marhabőrbe bújva.

Zsuzsi nem lány, hanem Zsolti, csak sokszor úgy csinál, mintha az lenne. Szellemirtó-szerelésében feltűnő karaktere volt már a tavalyi futamnak is, valamint az üléspozíciója is rendhagyó, úgy ül a gépen, mintha egy zsák lenne, felesleges végtagmozgásoktól mentesen. Giovanni fogyasztása nem mellesleg olyan mérvű, hogy a menzán a heti menüt egyszerre kéri....már hétfőn.

Soraim megjelenésével egy időben Thomasz Anderszvensz kimondja a megboldogult igent az oltár előtt. Bekötik a fejét, és megkomolyodik. Ezentúl kevesebb buli, kevesebb pia, kevesebb p.... porlasztó szerelés. Vízválasztó előtt nagy partikirály hírében állt, pénteken majd kiderül, hogy a régi jó dolgokból maradt-e valami. Másodállásban csapatunk sportminisztere, mert fociban is utazunk, ha úgy van! Az esti meccsre mindig van egy tuti tippje, és ha 5D-s T-Rexes lábtörlőre vagy kipufogósípra van szükségünk, azt is beszerzi a wish-ről.

Zoli notórius féktárcsagyűjtő, az éves szervizköltségéből adódóan a szomszéd falu infrastruktúra-fejlődésének támogatója, néhány éven belül utcát neveznek el róla, vagy díszpolgárra avatják. Az RS-ekkel való pályázásig azt hittük, hogy nem tud balra kanyarodni, de most már biztosak vagyunk abban, hogy nem vele van a gond. Hosszú lábainak köszönhetően borulásra szinte képtelen, úgy néz ki alatta a robogó már az egyenesben is, mintha pótkerék lenne rajta, pedig csak a térGYe. Tudni érdemes még róla azt, hogy olyan tárggyal nem foglalkozik, amit applikációról ne lehetne vezérelni, de most a robogóval a kedvünkért kivételt tesz.

Pali az új csapattagunk, aki már évek óta cégünk oszlopos tagja. Gyerekkora óta motorozik, kisebb-nagyobb kihagyásokkal. Édesapja sokszoros magyar bajnok volt motokrosszban, és ő maga is belekóstolt ebbe a szakágba két szezon erejéig (2013-ban volt utoljára licence). Versenyzői múltjából kiindulva nagy reményeket fűzünk hozzá, idén ő lehet a csapat Jolly Jokere. Elmondása szerint a robogózás távol áll tőle, de biztos vagyok abban, hogy lesz idejük barátságot kötni a hétvégén.

Motorunk a tavalyi évben újraépített DIGITÁLIS Malaguti F12. Sok dolgunk nem lesz vele, tavaly nem volt ideje tönkremenni, épp csak bejárattuk. Lemossuk, cserélünk benne egy akksit, és mehet a rákkendról.

Gábor, a misztábombásztik Michelin-csillagos séfünk, aki a hétvége alatt táplálni fogja a csapatot mindenféle finomsággal. Ha becsukod a szemed, és rágondolsz a gumimárka logójára...na, pont olyan, csak van rajta szemüveg. Ha cigizni látod, kérlek, ne szidd le, elmúlt már 18 legalább kétszer, csak a termete megtévesztő.

Csapatunk szervizének mestere Tibi, a kétütemű technika felcsere, aki az utolsó csavarig ismeri a Malacot (ez a motorunk neve), és nem mellesleg pilótaként abszolválta a 2016-os kiírást.

A pálya széléről Márk fog gondoskodni a hiteles köridők méréséről, Norbi pedig a helyes irányt fogja mutatni pilótáinknak.

A firkász szerepét én töltöm be, és a karmesteri páka nálam lesz. A tavalyi hőség megölt, idén ezért a medencében ülve, hideg málnaszörppel a kezemben figyelem majd a fiúk mozgását. A gyomrom szorul össze már most, ha arra gondolok, hogy nem leszek veletek ott a pályán, de ezt a döntést én hoztam meg, és remélhetőleg ezzel a lépéssel teszek most a legtöbbet a csapatért!

Nagyon várjuk már a hétvégét, és mindent meg fogunk tenni annak érdekében, hogy sikeresen befejezzük a versenyt.

Kövesd őket Facebookon!

Támogatók: