Az alma nem esik messze a cefrétől

Csapatbemutatkozó: Motorversenyző RT

2019.06.07. 14:57

Nevünk, a Motorversenyző RT egy nem egészen új csapatot takar, amely szeretne becsülettel helytállni a töltelékcsapatok között. RT - Real-Time, vágod, valós időben.

A név új, a csapat alapjai viszont régiek - a Motoralkatresz.eu Racing Team az első verseny óta kínozza a nézők szépérzékét a zöld-rózsaszín versenygépeikkel. Tavaly a dicsőséggel teli 13. helyen végeztek, pedig műszaki gondok és ronda esések nehezítették a dolgukat. Idén az ő egyik versenyzőjükhöz köthető a legmeglepőbb vesztegetési kísérlet, aki már nem is tudom mit akart tőlem, de tuti belvárosi süllőzőhelyek koordinátáival próbált korrumpálni. (Nem sikerült, azóta sem fogtam süllőt) - Zombi

De csak takar, ettől még az alma nem esik messze a cefrétől. A célunk az, hogy biztonsági motorozással a középmezőny elején végezzünk, amihez - tudjuk nagyon jól - sok-sok szerencsére is szükségünk lesz.

Tehát a szerencsénket nem is bízhatjuk másra, mint a legjobb háttércsapatra, akik már bizonyítottak minden területen. Jobb kezekbe nem is kerülhetnénk. Minden versenyen ott voltak, megbontásos vizsgálaton is átestek, stb. Ez pedig a Motoralkatresz.eu Racing Team. Ez azt jelenti, hogy a Motorversenyző RT csapata mögött a teljes Motoralkatresz.eu Racing Team stábja, szakmai tudása és tapasztalata felsorakozik.

A háttérstáb már önmagában is sokra predesztinálja a csapatot, így szeretnénk idén is stabilan jót motorozni, legalábbis magunkhoz képest. Nem fogjuk könnyen adni magunkat, szeretnénk, ha mindenki retinájába még mélyebben beégne a színösszeállításunk (igen, Pere, szerzek még spray-t ha kell).

Csapatunkban nincs űrrepülőgép-szerelő (csak egy sima), se űrpilóta, de hiszünk magunkban és a tapasztalatainkban, illetve a never give up sokat jelent számunkra.

Csapatunk tagjai (szerencsére ez hosszú lesz):

Szabó Zsolt/Guszti (bukócső): Nem a legfiatalabb, nem a legnagyobb, ebből fakadóan nem a leglassabb. A nem kevés tapasztalata, amit az elcsúszásokban és esésekben szerzett, komoly izgalmakat is szolgáltathat, cserébe nem tud szerelni. Nehogy már össze is rakja, amit lebontott. Plusz miként az látszik, nem komoly. Ezért választotta a legvidámabb csapatot. Bátorságát mi sem mutatja jobban, hogy egy Gixxer nyergéből mert a csapat kedvéért magasabb kategóriára váltani. Amikor Guszti cimborámat felhívtam, hogy: Helló, kéne jönni..., kérdés nélkül rávágta, hogy „naná, hogyne jönnék” – akkor már tudtam, hogy jó úton járok.

GUSZTI ANYU (adalékanyagok): Szerencsére idén sem kell sztárigazolás nélkül indulnunk. GUSZTI ANYU-t is a csapatunkban tudhatjuk. Hónapokig tartó egyeztetések és tárgyalások hadjáratainak eredménye az, hogy sikerült olyan ajánlatot letennünk az asztalra, ami mind a két fél számára kecsegtető – árulta el csapatunk elnöke. Rendkívüli erőfeszítéseket kellett tenni azért, hogy egy ilyen kaliberű HÖLGY-et leigazoljunk. Szerencsések vagyunk, mert négy, nem teljesen normális ember ellátásában van bőven tapasztalata. Csapatunk ezáltal olyan helyzetbe került, hogy a versenyen nem fogyni fogunk, hanem hízni. Szeretjük a kihívásokat. Ugyanitt: a profi séfünk receptjei NEM eladóak.

Czingráber Ernő/Enci baba (pörgő görgő): Gyors pilóta, függetlenül attól, hogy esik vagy kel. Enci babaműves. Nem kő, hanem haj. Nem szereti a jobbos kanyarokat. Ráadásul amit Guszti szétszed, azt ő össze is tudja rakni. Nem kispályás, rajta múlik, hogy a gépünk mit tud a pályán. A szerelésen túl egy stabilan piszok gyors pilótaként is emeli a csapat színvonalát már a kezdetek óta.

Dicskó Márk (teleszkóp): Furcsa lesz Márknak, hogy se egy ugrató, se lóerők tömkelege, sehol nincs sár, mandiner helyett rázókő van, verseny előtt nem locsolják fel a pályát. Borzalom. Bütykös gumi nélkül inkább csak kóvályog. Most azonban lesz lehetősége, és főleg ideje megtanulni motorozni egy útgyaluval is. Sokak nyaralását kellett átszerveznie, hogy tudjon jönni. Ha valaki felett egy SR átrepül, akkor biztosak lehetünk abban, hogy Márk volt fent a levegőben.

Simon (vezérlés): Megmondóember és megoldó is egyben. Aki ismeri, tudja milyen, aki nem, annak majd udvariasan be fog mutatkozni pénteken. A sok hülye közé kell valaki, aki kézben tartja a dolgokat. Ezt a hálás feladatot fogja ellátni, hogy valami rendszerféleségünk is legyen. Erősen kritikus (időnként fájdalmasan), őszinte ember. Találkozzatok vele pénteken, megéri.

Varró Viktor/GSS (hőgomba-jeladó): Piszok gyors volt, de jelenleg a terminátori pozíciót tölti be a sok-sok-sok vasalásnak köszönhetően. Más fizet a helikopterezésért, de Viktor ezt megoldja okosba'. Sokat fog szerelni, sokat fog segíteni, sokat fog jönni-menni, de reméljük, hogy idén lesz egy kis ideje pihenni is, nem pedig sátorról sátorra járva szerelni, és alkatrészekkel a kezében rohangálni. Csak élvezni szeretné a versenyt, semmi extra. Ha valakinek titán csavarokra lenne szüksége, nála mindig van kéznél, illetve lábnál 26. A motoremelő-gyártó CO-hegesztőgépet idén is hozza, ha bárkinek ilyen gondja van, bátran szóljon, ő ugrik.

Merényi Tamás/Töki (légszűrőház+a szikra): Ha ő nem erőlteti, idén nem indulunk. Az idei versenyre a csapat összerakása volt a fő feladata, azóta pedig csak a háttérből figyel. Sokat beszél, cserébe haszontalanul és összefüggés nélkül, de a kapcsolatait jól használja ki, pláne péntekenként. A szállóigéhez ragaszkodik, mert a Woodstock-érzéshez is kell: ÁÁÁáááÁÁ, Boxi, jövök, kösziköszi.

Frittmann Péter, Fr ( benzin- és olajtank): Ha kell valami, amit be kell szerezni, akkor mindig őt hívjuk. Eddig minden versenyen vezetett, idén pedig a háttérbázisunk beszerzéseiért felelős menáger szerepét vállalta. Nélküle élni se tudnánk. A járműveinkkel egyetemben.

Kövessétek őket Facebookon!

Támogatók: