Jótékonyság? Inkább egy hatalmas motorbuzéria
Distinguished Gentlemen's Ride 2019.
A Distinguished Gentlemen's Ride (nagyjából: kiváló úriemberek motorozása) alapvetően csak egy jótékonysági céllal összerántott motoros találkozó volt, amelyet ma már a világ összes nagyvárosában, ugyanazon a napon megtartanak. Oké, minden résztvevő adakozik minimum húszdollárnyi összeget egy prosztatarák-megelőző kampány céljára, s ettől tényleg nemes a cél, a fűszer benne, hogy illik rá lazán elegáns öltözetben érkezni, de valójában - ez egy őrületes motoros buli! Jövőre megint ott leszek, az biztos. Képek a szeptember 29-i eseményről.
Gentle menek és genteel womenek a Bálna előtt, motornak látszó tárgyakkal
A DGR-en a Guzzi-építés elképesztő tarkaságának sokféle szeletét láttuk
Sofőr az öreg BMW kormányánál, főnök (mert ugye, rajta van a nyakkendő) a páholyban, ahogy illik
Hopp, egy érdekes fogat - épített Kawa W650, mellette színben hozzá fényezett Kawa KR80 az oldalkocsin. Olyan ízléses volt, hogy utána már uzsonnáznunk se kellett
Alapvetően közönyös teuton mackóknak tartom a BMW-motorokat, bármennyire is szeretek velük menni. De mostanában maga a BMW is, de a tuning-szcéna szintén egészen döbbenetes csodákat nyom az arcunkba
Az még rendben, hogy a gazdik szeretik az öreg K100-as, fekvő négyes BMW-ket, mert tartós és korukhoz képest igen ügyes motorok. De hogy így nekiálljon valaki átalakítani egyet... Agyzsírfülönkifolyik, hát
Nincs olyan motoros rendezvény, ahonnan a Vespa-klub kimaradna, és ha ilyen szép, stílusos öreg bádogcsótányokat hoznak, akkor nagy velkám!
Az az 1000SP kicsit arról huhog, hogy ez itt egy nagyon nem átlagos, öreg Guzzi
A szülőanyja (-atyja) nem gondolta volna, hogy egy csepp-Jawa ennyire jól nézhet ki metálkékben. Pedig de
Mod-őrület a macskák kövein. Szinte hallom ahogy Pete Townshend szaggatja a gitárját, miközben a felbőszült rockerek hajtják épp felfele a bőrdzseki gallérját, verekedésre készülve
Istenem, a nagy kedvenc Morini 3 1/2 is ott volt
Igényes úrhölgyek és úriemberek. Igazából csak emberek, akik eljöttek egy jó és jó célú bulira, ahol egy csomó klassz motor van és illik valami más ruhát húzni, mint amivel két kerékre szokott ülni az ember
Ezen a Ducatin nagyon jól mutat a retró. Háttérben híres fotós ember, rosszul öltözötten (igaz, Máté?)
Karotta is elővakarta a CBX550-et - és milyen jól mutat ebben a közegben már
Te jó ég, egy magyar Husquarna Vitpilen. Hogy ez élőben mennyire állat... Csak képen láttam ilyet eddig
Régi és iszonyatállat kipufogós Norton Commando és egy másik valóban régi, vékettes Guzzi
Akkor itt álljunk meg egy pillanatra, mert nagy levegővétel következik. MV Agusta Turismo Veloce SCS - helyből nem csak egy, hanem kettő. Ilyen nincs is. Szóval ez itt két Ferrari, motorban
Akinek van egy kis fantáziája és kézügyessége, nagyon fasza DGR-kompatibilis robogót tud építeni az alkalomhoz
Korok, stílusok, életérzések totál keveredése két keréken
Csokornyakkendő és FF-tükrös fényszórók jól megférnek a DGR-en
Már csak azért érdemes kilátogatni a DGR-re, hogy az ember ilyen őrületes, 16-os Avon sártiprókat lásson egy Harleyn
Kollégák talpig majomban: Guld Peti dumált. Előtte meg Karotta kicsit hosszabban
Kemények, de nem bántanak
Gépekre!
Simsonnal is lehet, ha van rajta rendes felirat és kellően öltözött lovas
Ejj, de jó ez a Ducati-fenék a két csővel
Abszolút bizonyíték, hogy egy babakék motor is lehet übervagány. Sőt, egy bokszer BMW, de még a kettő kombinációja is, csak nem szabad, hogy legyen rajta sárhányó
Ennyire megokosítva a Honda CX is majdnem guzzi-i magasságokba emelkedik
És a Vespa-klub egy másik chaptere
Van az az élethelyzet, amikor az ember a Duna mellett állva nem a budai panorámában gyönyörködik
Nekem mondjátok, hogy legyek kemény? A betekerős brigád is büszkén vonult
Tényleg volt, aki Lengyelországból elmotorozott idáig, ezért?
A képen egy híres versenyzőt rejtettünk el
Ember, hogy egy Honda CX-et is mennyire vageszra lehet faragni, csak akarni kell. Jó poén (ha nem értettem félre) - a La Marzocco egy híres kávégép-gyártó neve
Itt már terjeng a benzingőz
Angol-német-japán sereg
A DGR-menet egy kis töredéke
Elég nagy csődületet okoztunk
Ötvenes Vespán is lehetsz elegáns, sőt!
Ez azért nagyon az ufó kategória. Diplomata, magyar rendszámos, veterán oldalkocsis BMW, a hajóban gyerekkel
Iszonyú profik voltak a rendőrök (és az őket segítő polgárőrök), a fél kilométer hosszú konvojjal sehol nem okoztunk túl nagy torlódást, pedig végig szabad és zárt pályán nyomultunk
Egy elég nagy budai kör után most átmotorozunk Pestre
Hősök terén az igényesek, akik alapvetően azért motoroznak, hogy egy óriási nagy prosztatarák-ellenes kampányt támogassanak (igen, mindenki adakozik). Szóval a póz mellé nagyon is társul nemes cselekedet
Városliget, forduló
V2-ek így, V2-ek úgy
Meglepően kevesen jöttek utassal, pedig úgy szerintem bulisabb, itt nem versenymotorozásról van szó
Ha létezik olyan társaság, hogy szelíd motorosok, akkor ez a csapat az volt
Sajnos nem vagyok benne eléggé a BMW K100-szcénában - a Martin egy kereskedő volt, vagy egy tuningcég?
Indul vissza a csapat a Bálnához
Akkor el is búcsúzunk egy új Ducati Monsterrel, ami mindig szép befejezés