Ketten egy Babettán?!

2012.05.22. 10:23

Utassal is jó lehetne

Feladó:Tamás

Elküldve: 2012. május 17. 14:14

Tárgy : KRESZ módosítási javaslat

Tisztelt TotalCar!

Az Index.hu-n olvastam a cikket, miszerint KRESZ módosítás előtt állunk.

Idéznék a cikkből:

"A Fidesz-frakció április 23-án hozta létre a munkabizottságot, amely május végén kezdhet el dolgozni. Ebben a testületben szakpolitikusok, az illetékes minisztériumok, a rendőrség szakemberei, továbbá társadalmi és civil szereplők, például KRESZ-oktatók, autós érdek-képviseleti szervezetek, közlekedési szakújságírók kapnak lehetőséget az új törvény kidolgozására, közölte Garamvölgyi."

Mint szakújságírók, remélem lesz némi beleszólási lehetőségük az új KRESZ -törvénybe, így csupán egy KRESZ módosítási javaslatot szeretnék tenni, hátha így Önökön keresztül nem találna süket fülekre.
(Természetesen, amennyiben Önök is egyet értenek velem)

Javaslom, hogy (akár éltkorhoz, vagy egyéb feltételekhez kötötten is, de) engedélyezzék a segédmotorkerékpárokon (50ccm-alatti motorkerékpárokon) a két személlyel történő utazást!
Ez Magyarország kivételével szinte minden európai országban engedélyezett!

Úgy gondolom a segédmotorkerékpárok két személlyel forgalomban történő résztvétele nem jelent nagyobb kockázatot a balesetek kialakulásához, viszont hiszem, hogy ez az engedmény nagymértékben csökkentené a jelenlegi nagyvárosokban kialakuló dugókat, nem beszélve a gazdaságosságról, a környezetkímélésről... stb.

Üdvözlettel:

xxxxxxxxx tűzoltó törzsőrmester.

Kedves törzsőrmester úr,

Bíró Márk országgyűlési képviselő minket is hívott a munkabizottságba, de a mi munkabizottságunkat úgy hívják, hogy szerkesztőség. Úgyhogy felajánlottuk szakmai segítségünket, ha kérdeznek valami konkrétat, szívesen válaszolunk, de alapvetően elég sokat írunk a KRESZ-ről, amiben van elég iránymutatás, amennyiben valaki a véleményünkre kíváncsi. Ez a nagy KRESZ-reform amúgy is nyilvánvalóan csak az időarányosan bedobott kormányzati gumicsont, hogy addig se a különadókon, meg a korrupción rágódjunk.

A közlekedőket amúgy sem a KRESZ lehetetleníti el, hanem a szürreálisan megszigorított és alkalmazott új szabálysártési törvény, ami épp pártunk és kormányunk nevéhez fűződik. Meg az, hogy a Rendőrség jelenleg teljesen alkalmatlan a közlekedés biztonságának javítására, és csak egy nagy, kék színű pénztárgépként működik.

Szavazzon!

Ötletét tehát köszönettel fogadjuk, de tisztelettel ellenezzük: egy 50 köbcentis robogónak egyetlen ember szállítása is elég komoly feladat, szerintünk tehát ez speciel jól van így, ahogy van. Azért küzdöttünk annyit a B125-tel, a 125 köbcentis robogók B kategóriás jogosítvánnyal történő vezethetőségéért, hogy akár kettesével is utazhassanak emberek – arra alkalmas járműveken. Egy 50 köbcentis szerintünk nem ilyen.