2006. a Team Toth éve lesz?

2006.02.27. 11:18

A Hold utcából Dunakeszire költözött a Mille Motor Kft. az Aprilia motorkerékpárok magyarországi importőre. A monumentális és igazán látványos szalon megnyitóját nem is lehetett volna emlékezetesebbé tenni mással, mint azzal, hogy az avatóünnepségen mutatkoztak be a TEAM TOTH vadonatúj designba öltöztetett versenymotorjai és a komplett csapat. A megnyitón részt vett Kecskeméti Géza Úr, Dunakeszi polgármestere is.

Az Aprilia életében nagyon fontos, hogy új szalont nyitottak, de ennél talán még fontosabb, hogy Tóth Imiék csapata végre versenyképes motorokat kap a 2006-os évre. Roberto Locatelli és Tóth Imre, a csapat két pilótája mutatta be a motorokat immáron a 2006-os festéssel. Locatelli és Imi a tavalyi évhez hasonló rajtszámokkal, a 15-össel és a 45-össel mennek idén is.

125-ben Imi félgyári támogatással, míg a 250-ben a magyar csapat színeiben versenyző világbajnok, Roberto Locatelli, a 4 gyári menő egyike lesz. A félgyári támogatás a szezon során tovább nőhet, mivel a gyár kijelentette, ha Imi az év elején jó eredményeket ér el, akkor a későbbiekben megkapja a legújabb fejlesztéseket. Imi motorja egy RSW125R, Öhlins futóműelemekkel, Brembo fékekkel és Dunlop gumikkal.

Iminek a csapatbemutatón levő gépe még a 2005-ös volt, de az IRTA teszteken - melyek a jövő héten kezdődnek Barcelonában, majd Jerez de la Fronterában - már az új motort fogja használni. Roberto már a 2006-os géppel ment a téli tesztsorozaton és elmondása szerint a motor nagyon erős és már kezdenek összeszokni.

Locatelli elmondta, hogy milyen szép Budapest. Hatalmas és nagyon nyüzsgő a város. Új motorját nagyon szépnek tartja, és reméli idén is jó eredményeket ér el vele. A szezont megelőző teszteken igen jól érezte magát a motoron és a köridők sem rosszak. Minden alkalommal a legjobb időt menők csoportjában foglalt helyet és Jerezben a leggyorsabb volt.

"Félig magyarnak tekintem magamat azzal, hogy belevágtam ebbe a kalandba és csatlakoztam a csapathoz. Mindenekelőtt azt szeretném, hogy szurkoljatok nekem, és ha siker lesz, ha jó eredményeket tudok majd elérni, akkor azokra magyar sikerként is tekintsetek! Egyébként is ugyanazok a színek zászlóinkon, csak más sorrendben. Mindent meg fogok tenni, hogy ezt a fantasztikus munkát és a bizalmat jó eredményekre váltsam! " - nyilatkozta a sajtótájékoztatón az olasz pilóta.

Ifjabb Tóth is nagyon bizakodó. Bár nagyon mozgalmas voltak az elmúlt napok, mivel a sajtókonferenciát szervezték, azért próbált edzeni is. Kicsit fáradt, de nagyon örül, hogy láthatja a csapatot és a motorokat az új dizájnban pompázni. Az újságírók ígéreteket szerettek volna tőle 2006-ra, de Imi nem tudott mit ígérni. Megfogadta viszont, mint minden pilóta, a legjobbját fogja nyújtani, és szép eredménynek tartana egy dobogós helyezést az egyik futamon. Ehhez viszont még rengeteget kell dolgozniuk a szezont megelőző további teszteken. Imi úgy érzi, 2006 a Team Toth éve lesz végre!

"Tavaly nagyon sok technikai gondunk akadt. Idén a félgyári támogatás rengeteget segíthet a jó eredmények elérésében, hiszen 2005-ben leginkább csak teszteltük az Aprilia alkatrészeit. A gyári kitt eleve óriási segítség, hiszen alapnak számít ebben a kategóriában. Loca sokat segített nekem az eddigi teszteken, és az ő tudása nagy segítségemre lehet a későbbiekben is. A csapatunk fantasztikus formában van, és mindent megteszünk, hogy a szurkolóknak és az országnak emlékezetessé tegyük a 2006-os évet." - nyilatkozta ifjabb Tóth Imre a hivatalos bemutatón.

A csapat érdekesen nemzetközivé sikeredett. Nem csak az olasz pilóta személye miatt, de a névsorban a magyarok mellett találkozhatunk olasz, sőt cseh szerelővel is.

Igyekszünk a Team Toth csapat eredményeiről egész évben beszámolni, és reméljük, szép sikerekről adhatunk számot. Drukkolunk a Team Tothnak, hogy Talmácsi Gábor neve mellé még egy világhírű motorversenyzővel gazdagodjon a magyar motorkerékpársport.

Csapatnévsor

Ér el dobogós helyet 2006-ban a Team Toth?

2006-ban már negyedszerre szerepel a Team TOTH Hungary Moto GP Világbajnokságban, ami nemzetközi és hazai szinten is hatalmas elismerés. Jövőre először a 250 cm 3-es géposztályban is indulnak, nem kisebb hírességgel, mint a 2000-es év világbajnokával, Roberto Locatellivel. A 125 cm 3-ben ismét a fiatal magyar tehetség Tóth Imre indul.

Tóth Imre - Csapattulajdonos
Tóth Imre Jr. (IMI) - Versenyző 125cc
Roberto Locatelli - Versenyző 250cc
Polinák Judit - Team Manager, sajtóreferens
Massimo Biagini - Főszerelő #15
Andrea Serrentino - Szerelő #15
Claudio Macciotta - Szerelő #15
Francesco Fuser - Telemetria mérnök #15
Alberto Amadei - Segédszerelő #15
Stefano Cozzini - Főszerelő #45
Tommaso Peli - Szerelő #45
Petr Vasat - Szerelő #45
Kulcsár Zsolt - Segédszerelő, kamionsofőr
Fábri Sándor - Kamionsofőr
Balázs Barnabás Viktor - Szakács
Erdősi Sándorné - Szakács