A Vespa legenda tovább él

2002.03.04. 14:39

 
   
   

A Vespa robogóknak egyedi helye volt a múltban (kiállítottak egy Vespa robogót a Guggenheim múzeumban is), és van a jelenben egyaránt. A 2002-es évre a Vespa újragondolta ET4 robogóját, és most egy "b" típusjelzéssel ellátva kínálja a felfrissített modellt.

Az ET4 1996-ban született meg, mint az 50 éve a legnagyobb eladási darabszámmal büszkélkedhető robogó első négyütemű erőforrással ellátott ünnepi kiadása. Az ET4 125 és 150 köbcentis verzióit az ET4 50-es négyütemű követte, amely a Piaggio első kis köbcentis, négyütemű blokkja volt a márka történetében. A legkisebb ET4 modell az új Piaggio Hi-PER 4 erőforrását kapta meg, amely az első 50 köbcentis, négyütemű blokk, amelyet európai gyártó épített.

56 km/h végsebességre képes ezzel az ET4, és mindössze 2.5 liter ólommentes benzint fogyaszt 100 kilométeren, ha a csúcssebességén utazunk vele! Ez a teljesítmény, és a nagy üzemanyagtartály kedvező ajánlattá varázsolta az ET4-est, mivel kb. 500 kilométert lehet vele megtenni egy tank benzinnel. A Vespa ET modellek külső méretei megegyeznek. A sajtolt acélvázat szerkezetileg hegesztéssel erősítették meg különféle helyeken. Az újdonsághoz új külső társul, 5 különböző alapszín, és három metálfény közül választhatnak 2002-ben a leendő tulajdonosok.