A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Gaia » Gm50 2000 (49)

Gm50 2000 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Városi mindenes

Szöveges ítélet

Első motor. Annyira első, hogy elötte nem ültem csak robogón. Ez azt jelenti, hogy váltani sem tudtam, hogy kell. A haverom beszélt, és ültetett fel rá, hogy próbáljam ki. Egy Gaia találkozón volt ez, és rögtön utána össze is hasolníthattam egy Simson-os résztvevő jóvoltából. A különbség ég és föld volt. A Gaia olyan stabil volt a Simson-hoz képest, mintha dróton huzták volna. (Nem vagyok szakember, ugyhogy szakszavakat nem fogtok hallani tőlem.)

Pesten lakom, és a városi közlekedés "kiváltására" szereztem be. Az eddigi 4 év alatt teljesen megbízhatóan tette a dolgát. Jó persze nem mentem vele sokat, ahogy a kilóméterből látszik, de mindíg max 3-ra beindult, és csak a kötelező szervíz idején voltam vele Monoron. Teljes leírást nem tudok adni, mert nem vagyok fanatikus motoros, ezért esőben, hóban, fagyban nem hajtottam, de normális körülmények között egy kisangyal. A nyirkos, párás levegőt meg különösen szereti. Akkor megy mint az állat. Alap kipuffogóval vitte a 65-70-et, agy tuninggal pedig 75-80 közett lehet vele utazni. Ez azért kellett, mert így már egy szellősebb részen sem akarnak megelőzni az autók, ami szerintem biztoságosabb is.

Amit tetszik:
Nagyon élvezetes vele otthagyni a fogralmat,
A kívülről talán csúnyácska külső ellenére, belülről (felülről) olyan mintha egy nagymotorom lenne (legalábbis kinézetre),
Hosszabb távon sem fárasztó az utazás vele,
És mivel nem vagyok egy technikai ember, tetszik, hogy nem kell vele törődni.

Ami nem tetszik:
A fordulatszámmérő NEM működése,
A néha lámpánál leálló motor ( nem mindíg tudom beállítani az alapjáratot),
Lehetne erősebb is a fényszóró.

Összességében nagyon jó vétel volt, soha nem hagyott még cserben, és büszke vagyok arra is, hogy magyar motor van a fenekem alatt, pláne, hogy ilyen megbízható. Nekem nagyon bejött.

(Bocs a gyenge minőségű képekért, de akkor még csak egy gagyi kamerám volt)

Hibalista

- Fordulatszámmérő - Ha lesz jobb, gariban cserélik,
- Biztosíték doboz - Gabi a helyszínen, azaz Pesten cserélte gariba,
- Alapjárat - amit néha nagyon nem tudok beállítani
- A benzincsapnál lévö kifolyócsőnél elengedett a szorítógyűrű, de meghúztam :-)

Ide hordtam szervizbe

Bódi Gábor - Monor - A gyártó

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Gaia

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.