Jelenleg iszonyat sok barom van az utakon

2014.04.11. 11:56
0 hozzászólás

 

Olvasói levelet kaptam, amiből a lényeges részt mindjárt - változtatás nélkül - közlöm.

De előtte egy sztori: balra kanyarodni tervezek motorral (Yamaha XJR 1300), macskaköves utcáról. Lassan haladok mert ráz, működésbe hozom a BMW és Audi autókba gyárilag nem szerelt speciális készüléket, az ún. irányjelzőt, ismertebb nevén indexet.

xjr 1300.jpg

Gyári index van a motoron, szép nagy. Óvatosan kezdem meg a manővert a macskakő miatt, mert feküdni még kevésbé szeretek rajta, mint motorozni. És akkor hátulról ledudál egy büdös paraszt, nyilván mert ő siet, és nekem hátrafelé elsőbbséget kellene adnom minden beképzelt tetűnek, aki azt hiszi, övé az út. De ez nem volt elég. Annak ellenére, hogy megkezdtem a kanyarodást a fél perce villogó irányjelzőmmel, megelőzött, rendesen jobbról, teligázzal. Ha nem vagyok óvatos a macskakő miatt, simán összeütközünk. 

Ilyenek történnek

Igen, ez a halom arrogáns elmebeteg kiszabadult az utcára megint, hiszen tavasz van. Az éppen felújítás alatt álló Árpád hídon eszméletlen állapotok vannak: az asszonyt autóval dudálták le, hogy miért nem megy át a piroson(!) úgy, hogy már az előtte levő is piroson ment át. Majd kikerülte az agresszív fogyatékos és áthúzott a nyilán még mindig tilos jelzésen,

Hol vannak a rendőrök? Ja, hát biztosan nincs idejük ilyesmivel foglalkozni. Az Árpád hídon 20-30% a durva szabálytalanságok aránya, egymást löki fel a sok barom. Érdekel valakit? Ugyan már!

Ide, ebbe a káoszba mennek ki a motorosok és robogósok, hogy idejük nagy részét barmok holtterében töltsék.. Tény hogy jelentős részük nekik is elmebeteg: hogy hova ez a cikázás, fel nem foghatom.


Olvasónk az óvatosabb fajtából való, lévén még kezdő, de így is sikerült két nap alatt leamortizálnia a frissen vásárolt VFR-jét. A lényeg azonban nem ez, hanem hogy még tud járni.

Kb. pont egy éve, friss motorosként a Robogósnak nem kell térd? című Totalcaros írásod után szereztem be egy Assesso térdvédőt (a felső képen látható rövid szárút), amit azóta lelkesen hordok is városban, ha éppen túl macerás lenne felvenni a protektoros nadrágot.

Ezúttal is köszönöm, hogy megírtad ezt a cikket, sanszos, hogy emiatt fogok tudni továbbra is járni. Nemrég egy öreg bácsi fordult ki elém a kis Puntójával, miközben előztem őt (tükröt minek nézni balra kanyarodás előtt, ugyebár.)

Nem mentem gyorsan, mégis igen nagyot csattantam belé, viszont lényegében sérülés nélkül megúsztam, pedig emlékszem, hogy amikor kicsúszott alólam a motor. Lényegében a saját térdemről pattantam vissza, mint egy gumilabda.

Nem gondoltam volna, hogy milyen erőket képes felvenni egy ilyen, még csak nem is túl drága térdvédő!

Ha csak egyvalaki nem lesz rokkant egy cikk miatt, már megérte megírni. Mert egy esésből lehet, hogy nem csak jajgatás lesz, hanem tolókocsi.