2013.11.03. 08:24
12 hozzászólás

A spanyol Valtoron motorépítő műhelyből nem először gördül már ki szoborszépségű gép. A Delgado testvérek, Carlos és Pablo nem kész elemekből legózzák össze motorjaikat, a megálmodott formákat ők maguk fúrják-faragják, kalapálják, hegesztik, vagy éppen csiszolják véglegesre - művészi érzéküket talán édesapjuktól örökölték, aki maga is elismert szobrász. Legutóbb nyáron jelent meg egy videó a félelmetes erejű, 230 lovas La Bestiáról, most viszont egy jóval szelídebb gépet készítettek.

24

Kiindulási alap ezúttal is egy Kawasakit volt, ám míg a La Bestia egy Z900-asból készült, a La Latinához egy 1976-os KZ400-ast válsztottak. Egyedileg készült szinte minden idom és alkatrész: többek közt a tank, a farokidom, a lámpát tartó elemek, valamint az ülés, és természetesen a kipufogó is a Valtoron műhely saját munkája. Az apró részletekre is ügyeltek a spanyolok: a típusjelzés és a Valtoron-logó egyaránt szépen kidolgozott.

82

Hogy a soros kéthengeres blokkhoz mennyire nyúltak hozzá, illetve a futóművet hogyan dolgozták át, azt egyelőre nem tudni, az viszont biztos, hogy elöl tárcsa, hátul pedig dobfék lassítja a motort. Nemcsak a külseje, de az egyedi kipufogóval a hangja is igazán szép a La Latinának, és minden bizonnyal motorozni is élmény vele. Persze egyedi motorkerékpárról lévén szó, igen kicsi eséllyel juthatnánk hozzá a 400-as café racerhez, Grantatini nagyszerű videóját azonban érdemes megnézni.

La Latina 400 by Valtoron from Grantatini on Vimeo