A motoromat csak a levegő vagy az olaj is hűti?
A kipugogó bandázsolása okkult praktika, vagy tényleg lóerőket eredményez?
Szabad vagy tilos? Tönkretesszük a váltót vagy semmi baja sem lesz?
A Suzuki SV1000S telója erősebb fékezések után, amikor elengedem az első féket, egy erőset kattan.
Nincs megfelelő nyomás a hengerekben, teljes felújításra van szükség?
Télire tele legyen a tank benzinnel vagy inkább engedjem le?
Mi lehet az oka? A tűszelep vagy a leeresztőcsavar tömítetlensége, esetleg valami más?
Hagyományos gyertyát ír elő a szervizkönyv, de én jobbat adnék neki - érdemes?
Múlt héten cseréltem olajat, az előírt maximum 3,1 liternél jóval többet tudtam leengedni.
Nem értem, mi történik az aksival leállítás után: nem indul, csak ha várok tíz percet.
Túl feszesre sikerült a lánc spannolása. Az élettartam-rövidülésen kívül okozott-e valamilyen komoly problémát?
Japán belpiacos Hondámon ingadozik az alapjárat, átfúvókázzam?
Felhorzsoltam a vázat, nagy a baj? Kihez forduljak?
Nem vagyok rutinos, ezért félek a vásárlástól: hány kilométert mutathat az óra?
Leállításkor feltűnően nagyot csattant. Természetes dolog ez?
A rutinellenőrzéseken kívül (lánc, gumi, kormány, folyadékok) mit kell még átnézetnem tavasszal?
Motort vennék, kinéztem néhány modellt, de nem tudom, hol próbálhatnám ki őket.
Érdemes gyorsasági motorból használtat venni, és ha igen, akkor max. hány km legyen benne?
Négyezres fordulattól gázadásra nagyon erős rezgésbe kezd, mi a hiba?
Mikor fogyaszt kevesebbet motorfékkel vagy ha tárcsát használom?
Tehetek-e a kormánycsapágy helyére kúpgörgős csapágyat?
A blokk bontatlan, de csak akkor megy 125-el, ha hasalok a tankon.
A motor gyenge, és a power is nagyon későn nyit.
Csak harmadik-negyedik indításra ugrik be a motor, télen pedig megduplázódik ez a szám.
Jó-e a motornak, ha hónapokig áll, vagy jobb, ha pár hetente beindítom?