A sebességem sem mindig 280, és ugyanazon az úton sem mehetek több km-t, mint a haverok. És persze a mutatók is ficánkolnak néha.
Tuti volt elég olaj a motorban, és mégis. Állítólag hegesztéssel vissza tudják rakni az elkopott bütyköket. Tényleg?
Doki szerint túl sűrű a benzin-olaj keverék, és ez több problémát is okozhat. No, és ne hasonlítsuk az RMX-et a DT-hez...
Nem találok elég gyengét. Arra gondoltam, mi lenne ha egy erősebbet legyengítenénk, aztán később meg visszaerősítenénk, ha lesz arra jogsim...
Van aki az elsőt javasolja, más a hátsót a fékezésre. A motort leállítani pedig az OFF-kapcsolóval, vagy a gyújtáskulccsal célszerűbb?
A blokk vajon azonos és csak a belsőség tér el? Vagy tökre más minden porcikája? Mellesleg ezt az évjáratot itthon nem is hiszik el...
Hidegen első rúgásra beröffen, de melegen már van amikor csak tolásra. Pedig csak karbit cseréltem rajta...
Leheletnyi gáznál érezhető. Mondjuk más nem érezné, de én igen, mert ki vagyok rá hegyezve.
Több javaslatot is kaptam, hogy mit kéne tenni. Doki, szerinted mivel lehet lassítani a villogásán?
Dugóban, vagy gyorsabb haladáskor felforr. Megállok, megvárom amíg kihűl, és megint jó... Éjjel mindíg jó... Hengerfejes?
Számít, ha az új dugóval csak áll a télen a szezonkezdetre várva? Vagy inkáb járassam be leállás előtt?
A trafó melegszik, a nagyfesz zavarhatja az elektromos műszereket. És akkor a xenon izzó még meg sincs. Átalakítsam egyáltalán a lámpámat?
Elvileg jó a teló, mégis nyikorog. A szervizben is azt mondták jó, de én a falra mászok ettől a hangtól. Mitől lehet?
Kékesen füstől már elég rég. A karbira gyanakszom, de nem értek hozzá. Segíts!
Csupa rozsda, meg trutyis lerakódás. Mivel lehet ezt olcsón kipucolni, mert a drágára nekem is vannak tippjeim?
Az eredeti leírás szerinti módon sosem indul be a motorja. Ha viszont sztenderen bedurvítok, akkor igen. És emellett még az izzók is egy perc alatt kiégnek.
Sokadszor kerül elő a bejáratás téma, de most a hóhért akasztják. Olvasónk ellentétes állítást talált a Doki egy korábbi tanácsával szemben.
A gyári dob ki tudja merre jár már. Az előző dobbal csak durrogott, de amit most csináltunk rá, az meg leégett. Alig 28 km alatt. Szerintem ez nem normális...
Magas fordulaton egy pillanatra megáll. Vajon gyújtás, vagy más? Pedig már minden megnéztünk, és minden rendben volt... Ismerős szavak.
Mit tegyek ha sportdob van a motoromon? Milyen iratokkal kell rendelkezni, hogy közúton, főleg külföldön ne lőjenek azonnal főbe az útszéli rendőrök ha hangosnak találják?
Tapasztalati észrevétel, hogy a fékbetétek márpedig mindíg nyikorognak. De miért? És lehet tennie valamit, hogy ez az idegtépő hang megszűnjön?
...és akkor eljött az olajcsere. Mondja a haver, hogy azt rakjam bele, nemá, hülye - mondja a másik haver, hanem amazt. De mit mondasz te, Motordoki?
Addig sincs gáz. A láncápolás nem nagy ügy. Viszont a kezelésével csínján kell bánni, mert a túlzott pucoválás még kárt tehet benne.
Jó állapotú, de a versenypályán csak dadogott. Ha húztam neki, akkor ment jól. De most már dadog mindíg. Szerintem a power szeleppel van a gond. Szerinted?
Sokféle defektjavító létezik. De melyik mit csinál, és hogyan kell használni? Na, ezt mondja most el a Doki.