Hobbista krosszozással milyen hamar megy tönkre a moci? Mert azért használnám közlekedésre is. Vagy csak arra használjam?
Teljesen kiszámíthatatlanul ha egyesben a váltó hiába húzom a kuplungot, a motor menne előre. De nem mindig, ezért kiszámíthatatlan.
Nem elég a lóvém újra, ezért vennék használtat. Mit nézzek meg rajta? Mik a tipushibái? Mire figyeljek? Miért indul nehezen hidegben?
Folyamatosan gyorsul a ciripelő hang menet közben. A szervizben azt mondták járjak vele így, hátha történik valami. Úgyis garanciális. Tényleg ezt kell tenni?
Eddig rendben volt minden, de az olaj csere után a szerviz csapágyasan adta vissza. Az előző olajtól lett vajon, vagy netán valami mástól?
Újkorában még lehett látni az olajszintet a pálcán, ma már nem. Kevés, vagy rosszul mérem? És egyáltalán mit jelent a száraz karter?
Szinte új a moci, mégis eléggé felfűti a lábam a városban. Ha gyorsan tudok haladni, akkor visszahűl rendesen. Miért? És mire cserélhetném a hűtővizet?
Az olaj álltában is romlik? Vagy csak ha megy is a motor? Cseréljem-e, ha a motor egy évet állt a vadi új olajjal?
Régebben ment többet is, de most már nem akar. És közbe' az alapjárat is vacakol... Előregedett?
Összetett feladat adódott Dokinknak. Áram hiány, többletfogyasztás, füst és kihagyó gyújtás. Dr.House is feladná...
Szörnyű dolgot találtam: olajat a légszűrőben. Most akkor ezt így hogy? Mit keres az ott? Nem én voltam!
Sokat állt a motor, és beinditás után mindig leállt ha gázt adtam. Melegen már nem csinálta. De miért?
Most akkor béreljek mindig trélert, ha a krosszmotorommal a krosszpályára szeretnék menni? És minek jogsi, ha a papírjai 50-esek? Hol élek én?
A négyütemű motorok is ellustulnak a tötymörgéstől. Jó kis autópálya kell nekik ilyenkor. A magyarázatot a Doki adja...
Mitől lehet a dugattyúpalást karcos? És ha ilyen, az miért nem jár teljesítményveszteséggel. No de főleg ki kell-e cserélni?
Az anyag önmagában jó, csak a mocik nem szeretik. Ezért ne öntsünk beléjük nem odavalót, vagy ha mégis bekerült, akkor cseréljük gyorsba
Normál használat mellett milyen meleg lehet a féktárcsa?
Habár a fékhez nem kéne házilag hozzányúlni, a motordoktor elárulja, hogyan lehet felvinni a kormányra a hátsóféket.
Komfortosan puha, de a hazai kátyúhelyzetben ez nem előny. Sűrűbb olaj használata vajon segít, vagy mechanikai hiba is lehet már a villákban?
A csörgö hangot talán gyári hiba okozza. A visszahíváson nem jelent meg a moci, annak idején. Most akkor ez garis hiba, vagy sem?
A szelephézagot be kell állítani. Nincs mese. Na de mikor?
Előfordul, hogy kicsit olajos a motorblokk. A nívószint rendben, de mégis zavaró. Vajon garanciális esetben érdemes ilyenkor márkaszervizhez fordulni?
Vigyázzon, sok szakkifejezés ismétlődik a Doki válaszában.
Lassan szükségtelenné válik az ember. A motorok magányosan róják majd az utakat, és összecsapják visszapillantóikat ha találkoznak. Persze csak ha megfelelő olaj van a váltójukban.
Amikor leáll egy henger - a kettőből - mindenki megrémül. De ha pusztán gázadásra észhez tér, akkor felmerül kérdés, hogy vajon miért.