Milyen különbségeket éreznék, illetve mennyire biztonságos eltérni a gyáritól?
Nem sikerült megoldást találnom és rettentően zavar: melegen terhelésnél becsörög.
Berugózáskor adja a hangot. A féknyereg is laza, olyan kotyogós, a betét is lötyög a csapokon.
Sajnos szervizbe nem tudom mostanában elvinni, mert elég sok sárga csekkem gyűlt össze.
A kettes henger kipufogócsonkján folyik a motorolaj. Nem tudom mitől lehet.
Teljes behúzásra is csak enyhén fog. Először megpróbáltam felpumpálni, majd néhány valós fékezéssel helyrehozni, de nem sikerült.
Már a gyújtás ráadásakor maximumot mutat a hűtővíz hőfokskálája, menet közben pedig folyamatosan világít egy kis LED a műszerfalon.
Nem tennék a 95-ös főfúvóka helyére 118-ast, ekkora növelést nem indokol a sportszűrő, ebben biztos vagyok.
Elméletben lehet, hiszen ez is egy belső égésű motor, könnyedén LPG üzeművé alakítható.
Több hiba is lehetséges, érdemes mindet leellenőrizni, hogy ne hagyjon cserben.
Az erősebb súrlódó hang utalhat alacsony olajszintre, vagy idegen anyagra a villában, esetleg valami letört alkatrészre.
A márkaszervizben a motorszerelők nem képesek megcsinálni. Mi lehet a baj?
Sokat futott, öreg motor? A hidegindítás bizony nem lesz egyszerű.
ZZR400: valami kis majomság is lehet, nem kell azonnal öngyilkosságba menekülni
A magasabb etanol tartalmú E85-ös valóban megtámad bizonyos gumi alkatrészeket és néha még a műanyagokban is elváltozást
Minden tizedik alkalommal kettesből csak üresbe hajlandó visszalépni.
Megpróbáltam kétszer, szépen lecsiszoltam zsírtalanítottam, miegymás, de egyszerűen amint lehűl a motor már elkezdte levedleni magáról.
Más motor vezérműtengelyét belerakhatom? Mi a baja ennek a modellnek?
beteg az MZ: ha üresbe rakom, azonnal döglődni kezd. Mi lehet a baj?
Elhagytam a kormányvégsúlyt, azóta nincs rendben a Honda CBR.
Elmúltam 50. Nagyon szeretem a motoromat, vigyázok rá és még igen sokáig használni akarom.
Őszi éjjel izzik a kipufogó, izzik a kipufogó ruhája. Zúg a Honda, szél szalad ide-oda, reszket a tulajdonos magába.
Néhány dolgot végig kell ellenőrizni, de lesz megoldás a problémádra.
Az eső és a légnedvesség is tud ilyet produkálni, ha a gyertyakábel már nem tökéletes.
Abból lehet baj, ha párhuzamosan kötöm a motorost az autó akkuval, és az egész telet a kocsi motorterében vészeli át?