Kihunyó elsőlámpa
Nekem egy ETZ-150-es mocim van, amit nagyon szeretek és összeségében meg vagyok elégedve vele, de lenne egy érdekes problémám.
Röviden:az első lámpám kialszik 5000-es fordulatszám környékén!
Mindegyik fokozatban és csak a tompítottnál produkálja ezt. Ha
visszaengedem a gázt, 4-5000 között a fény is visszajön, addig csak
halványan pislákol, de biztos, hogy ilyenkor nem a helyzetjelző
kapcsol be. A gyári mechanikus feszszabályzót már lecseréltem
elektronikusra, de semmi sem változott. Mi lehet a hiba? Talán a
testeléssel lehet a gond?
Tényleg érdekes a jelenség. Véleményem szerint testhibája lehet a lámpának. Valószínűleg fel van lazulva a testkábel csavarja és az 5000 fordulatszámon fellépő rezonancia váltja ki a kontakthibát.
Írd meg emailben motordoktorunknak, milyen motorod van (márka, típus, évjárat), és mik a tünetek. Ha lehet, használj ékezeteket, és ne küldd el többször a levelet!
A választ postafordultával MOTORDOKI rovatunkban olvashatod. Természetesen csak a problémák egy része orvosolható távgyógyításos módszerrel, mindenki maga döntse el, milyen mélységig mer beletúrni a motorba.
Bizonyos esetekben nem ajánlatos házilag bogarászni, ilyenkor természetesen doktorunk is azt javasolja majd, hogy fordulj szakszervizhez. Tényleg érdekes a jelenség. Véleményem szerint testhibája lehet a lámpának. Valószínűleg fel van lazulva a testkábel csavarja és az 5000 fordulatszámon fellépő rezonancia váltja ki a kontakthibát.