Haver, szerintem rossz emberhez fordultál
Üdvözlöm!
41 évesen napi 70km-t ingázom egy 98-as 660-as Ténéré-vel. Csomaggal, utassal az én esetemben nem kell számolni. Váltanék újabbra és dögösebbre ami ne legyen öt évnél öregebb. Amik közül nem tudok választani az a Ducati Monster vagy a Harley-Davidson Sporster. Tudom két különböző stílus de nem a stílusért motorozom, hanem mert szeretek. A Monsternél a száraz kuplung nyitott fedélel nagyon teszik, a Sporsternél a kipufogó öblögetése. A teljesítmény nem mérvadó, ismereteim szerint talán a súly és a futómű jobb a Monsternél viszont a Sporstert kötelező szervízre ritkábban kell vinni kevesebb törődést kíván.
Azt akarom amelyikről nagyobb mosollyal szálok le a munkahelyemen és itthon. Segítségét előre is köszönöm!
Tamás
Kedves Tamás!
Az az érzésem, hogy önnek életmód-tanácsadóra és nem nepperűzésre van szüksége a választáshoz – a két motor annyira más világ, hogy nem is tudom, hogy van-e olyan pontjuk, aminél nem teljesen hülyeség belefogni az összehasonlítgatásba. De ne mondják, hogy a Nepperűző nem segít! Mielőtt akár csak felszínesen is belemennénk, azért megemlítem, ha tényleg nem akar öt évnél idősebb motort venni, és ha a Ducati esetében a nyitott kuplungfedél az egyik trigger, akkor elég rossz hír, hogy a rendelkezésre álló típusok listáját a Monster 1100 Twin Spark utolsó évjáratára szűkíted, ugyanis a 696, a 796, a 1100 EVO és 1200 már olajfürdős tengelykapcsolóval készült.
A Ducati Monster és a Harley-Davidson Sportster közötti legközelebbi pont talán a Harley-Davidson XR 1200 X, amit érdemes lehet nézegetni egy kicsit.
Üdv:
Nepperűző
Motort vagy robogót venne? Kérdezze a Nepperűzőt!