Burgman után túramotor

2016.02.19. 13:04

Szia Nepperűző!

Segítségedet kérném, tavasszal tervezek váltani.

Ideje nézegetem a gépeket és ez a kis Deauville nagyon megtetszett. Pont azt tudja amire szüségem van. Egyenes háttal utazás, beépített dobozok, kardán! Pan European lenne a nyerő, de az kicsit már sok lenne anyagilag nekem.

1,3-1,5 felé megállnék árban. Nem vagyok egy nyélgázon közlekdő inkább krúzolok. 190cm/120kg vagyok.

Nos kérdésem az lenne, van-e tapasztalat a 2006 utáni modellekkel, ha jól tudom, akkor lett injektoros, mire kell figyelni vásárlásnál, vannak-e típushibák. A súllyal remélhetőleg nem lesz gondom, 650-es Burgmanról váltanék, az is 250 kiló körül van. Természetesen, ha esetleg hasonló gépet tudsz ajánlani más gyártótól, nyitott vagyok minden ötletre.

Köszönöm a segítséget.

Tommy

Honda Deauville 650
Honda Deauville 650

Kedves Tommy!

A Deauville-ről volt már szó, érdemes ezért egy keresést lefuttatni a kérdés feltevése előtt.

De legyen itt megint:

A Deauville sem macerás motor, bár a 12 ezer kilométerenként előírt szelephézag-ellenőrzés macerás, sok bontást-ügyeskedést kíván, cserébe nem nagyon igényel extra törődést. A 650-eseknél az üzemanyagszivattyú meghibásodása gyakori típushiba (általában 40 000 km környékén adja meg magát), amihez Németországból lehet felújító készletet rendelni, a gyári új egység viszont 50 ezer forint. Van egy harmadik út is, a megelőzés: a pumpát szétszedve megfelelő helyre be kell forrasztani egy diódát, ami megóvja az érintkezőket a beégéstől – az interneten több útmutató is található, amik mellé már csak minimális barkácsolási érzék szükséges, és a probléma már nem is probléma.

Ennél többet azóta sem tudok hozzátenni a témához.

Üdv:

Nepperűző