2017.11.01. 11:56

Tisztelt Nepperűző!

Az agyamban már régóta egy V2-es motor hangja dübörög, így arra jutottam, hogy lecserélem szeretett Beverly-met egy nagyobb, 600-650-es motorra. Teszem ezt azért is, mert szeretném néha elhagyni a várost motorral. Három motor van nálam favoritban: Ducati Monster 600, Suzuki SV650, és - egy kicsit számomra kakukktojás - Honda NT650. Nekem a Revere a legszimpibb csak kicsit parázok a viszonylag nagy súlyától (230 kg), hogy ez mennyire lehet probléma a városi közlekedésben. Illetve láttam sok visszafojtott változatot, érdekelne, érdemes-e foglalkozni ennek az kiiktatásával, vagy eleve vegyem meg az 57 Lóerőset.

Válaszát előre is köszönöm, PPP

Kedves PPP!

A felsoroltak közül a logikus választás az SV650, van kínálat, viszonylag megbízható, az ismert nyűgjeiről itt már elég hosszan írtunk. Az SV-nek elég jó hangot lehet csinálni, de maradjunk annyiban, hogy hangban a Ducati lesz a bajnok. Nem vagyok a Monster 600 rajongója, se nem erős, se nem kényelmes, se nem annyira jó - akkor már inkább a kilencszázas... na jó, az mégsem, az tényleg nagyon nyűgös tud lenni.

2005-suzuki-sv650

Azt viszont aláírom, hogy a Monster atomul néz ki, ha van olyan szerelőd, aki tényleg ért hozzá, akkor nem feltétlenül nagyobb szopó, mint egy leharcolt japán. Az NT650 Revere tényleg kakkuktojás, régebbi típus is, mint a másik kettő, emiatt ott már youngtimeres panaszokra is készülni kell - öreg szívócsonk, karbifelújítás, minden ami 20+ éves motornál teljesen normális. Viszont a Revere nem 230 kiló, szerintem a Deauville adataival kevered. Vezetni nem lesz nehéz, ha az SV-vel boldogulsz, a Reverével is fogsz.

Honda NT650 Hawk GT Az unalomig ismert, és mostanában aprópénzért dobált NTV650 Revere csodafinom változatáról van szó. Ritka motor, de megéri felkutatni egy szép példányt: csitka kormány, VFR lengőkar, lánchajtás, meseszép kipufogó - kevesen ismerik, igazából erre kell építeni, mert külföldön már kellően megbecsülik.
Honda NT650 Hawk GT Az unalomig ismert, és mostanában aprópénzért dobált NTV650 Revere csodafinom változatáról van szó. Ritka motor, de megéri felkutatni egy szép példányt: csitka kormány, VFR lengőkar, lánchajtás, meseszép kipufogó - kevesen ismerik, igazából erre kell építeni, mert külföldön már kellően megbecsülik.

A racionális választás egy injektoros SV, a szívnek a Ducati kell, ha pedig kicsit ki akarsz lógni az SV-s és Monsteres tömegből, akkor keresel egy Honda NT650 GT-t (más néven Hawk GT-t), ami a NT legkívánatosabb változata. Fojtott változatokkal ne tökölj, vedd egyből a nyitottat.

Üdv: Nepperűző