Bátran és optimistán

2004.04.05. 13:00
Kapcsolódó cikkek (1)
Nem tudom, mi hajtja a magyarországi trike építőket? Mi az, amiért érdemes szembeszállni a hatóság összes hatalmával? Az egyedileg épített trike forgalomba helyezése egy rémálom. Próbarendszámmal vagy lassú járműnek minősítve (maximum 25 km/h sebességgel - elvileg) közlekedve valóságos megtestesítői a törvényen kívüli közlekedésnek.
 
   
   

Hogy mire? Például egy roncstemetőre ítélt Trike megmentésére. Az eredeti jármű műszaki hiba miatt kigyulladt és csúnyán megégett. Mindez múlt nyáron történt, azóta egy se oldala, se rendes teteje fészerben álldogált. Ott ázott-fázott egész télen, csorgott rá az eső és már a rozsda kezdte rágni. Gazdája úgy döntött, hogy nincs kedve vele tovább foglalkozni, ezért az Interneten kínálgatta megvételre. Éppen az utolsó pillanatban érkezett a segítség Dodi személyében.

 
   
 

Egy keddi napon hoztuk el a tőlünk 300 km-re eső faluból. Nagy nehezen behúztuk a ház mögé, és egy pár nap múlva egy pavilont is kapott a kormánya fölé, mert ugye májusi eső aranyat ér, de nem a trike-nak.

 
   
   

És neki esett Dodi, bontotta, pucolta, homokfúvatta, csiszolta...

 
   
 

Pár nap múlva már lealapozva, egy nappal később csillogó feketére fújva már egészen más képet mutatott az alváz.

 
   
   

A váltó, a tank, a fék és az elektromos alkatrészek következtek. Emlékeztek még a motorra? A leégett karburátorra és társaira? Dodi gyógyító kezei alatt ez lett belőle.

 
   
 

Első villa, kerekek és sárvédők...

 
   
   

Végén a karoszéria.

 
   
 

A 22.napon frissen polírozva, bőrtáskákkal felszerelve indult hosszú útjára Anglia felé, ahol új gazdája már türelmetlenül várja.

 
   
   

Ui.: Egy pár embernek biztos feltűnt, hogy ezt a trike-ot valahonnan ismeri. Stimmel! Ez a mi régi karosszériánk. Ebből következik - Mezőfalvára egy "új" trike-kal érkezünk. Egy héttel ezelőtt így nézett ki.

Folyt.köv:
kriss