A blokkot először fából mintázta meg, majd vasból öntötte ki. Ezek után a marás, az esztergálás és a polírozás már nem is tűnt olyan nagy munkának. Az Ural váltó adott volt. Ehhez jött két kissé átalakított Pannónia P-10-es henger és főtengely, és a blokk már szinte kész is volt.
A motor története úgy 1987. körül kezdődött,
amikor a Tömörkényen élő Hevesi Tibor megépítette első
motorkerékpárját. A műnek két Pannónia P-21-es blokk adta az
alapját. A végeredmény egy négyhengeres sportmotor lett. Ezután egy
kis szünet következett, amikor újabb P-21-est alakított át, amolyan
banditos formára.
Eljött az idő, hogy olyan motort építsen,
amilyet még nem sokan, vagy
egyáltalán nem építettek eddig. A nagy ötlet eleinte csak
annyi volt, hogy valami nagyot kellene alkotni. Aztán jött a
szikra: egy kéthengeres V motort készít, aminek a blokkját is saját
maga tervezi, és a lehetőségekhez képest a nagy részét maga építi
meg.
Az igazi munka ezután kezdődött el.
A blokkot először fából mintázta meg, majd vasból öntötte
ki. Ezek után a marás, az esztergálás és a polírozás már nem is
tűnt olyan nagy munkának. Az Ural váltó adott volt. Ehhez jött két
kissé átalakított Pannónia P-10-es henger és főtengely, és a blokk
már szinte kész is volt.
Az indítást berúgókar végzi egy dekompresszor segítségével. Nem könnyű feladat. Az ötszáz köbcentis motorban ugyanis a két dugattyú egyszerre jár. A gyújtást akkumulátor táplálja, a megszakító két trafón és két kondin keresztül működik, az elfogyasztott áram pótlását pedig generátor végzi.
A teljesen egyedi tervezésű motorkerékpár vázát
egy Uralról másolta, persze kisebb átalakításokra azért szükség
volt, mivel sokkal hosszabb, szélesebb, és alacsonyabb motort
szeretett volna.
A tengelytáv végül 1730 mm lett.
A villanyak eredetileg egy Pannónián szolgált. A saválló anyagból készült, 30 mm-rel szélesebb kormánykiflibe két 250-es MZ teleszkópot tolt, megerősített rugókkal.
Az első sárvédő egy 250-es Trophy-é volt, kisebb átalakítás
után felkerült a nagy fékdobra fűzött, 18 collos MZ felnire, amit
saválló küllők fognak össze. A hátsó sárvédő Pannóniáról való,
amibe 70 mm-es szélesítés került, hogy a szintén Pannónia fékdobra
fűzött 16 collos felni, és a 160/80-as gumi is beleférjen.
A kardánhajtást egy Simsonról szerelte le, és némi
átalakításon esett át, mielőtt a helyére került. A kormányt erős,
vastag csőből hajlította, majd a motoron kormánykiemelőkre
helyezte. A fogantyúk, a fék- és kuplungkar, a tükrök mind
egyediek, saválló anyagból készültek, ahogy a kipufogók is. A tank
egy M63-as Uralról való, 75 mm-rel lett szélesebb. A műszerfal
egyedi készítésű, egy púpos Wartburg kilométerórája, egy Jawa
gyújtáskapcsolója, és néhány visszajelző LED került bele.
Több mint egy éven keresztül dolgozott a V2-es
motorkerékpáron, amely mindenféleképpen egyedi darab lett. Még
márkajelzése sincsen,
egyszerűen csak V2-es.