Az új GSX-R-ben benne van minden, amit a Suzuki 2017-ben tud. De a GSX-S750 is okozott meglepetést, amikor elkezdtük feszegetni.
A magyar fejlesztésű Moveo a karbonvázas, összkerékhajtásos, összecsukható, huszonöt kilós, hordozható villanyrobogók piaci rését készül betömni. Már csak tíz kiló könnyítés és másfél milliárd forint kell a sorozatgyártáshoz.
Ez a márka már rég nem a botrányosan unalmas bokszerekről szól. Hála a jóistennek.
Az első kerék minden egyes kigyorsításkor a levegőben van − nem árt a pályára figyelni, mert a kanyarok közötti távolság nagyon gyorsan fogy.
A BMW F 800 R legnagyobb újdonsága, hogy vége az idegesítő, kétoldali irányjelzők korszakának.
A formatervező végre le merte tépni az unalmas nyakkendőt, helyette izomtrikót húzott. Már húsz éve meg kellett volna tennie.
Vannak tökéletes színészek és szerepek, például amikor Schwarzenegger terminátort alakít. A VMax hagyományosan valami ilyesmi.
A kipusztított motorgyártásunk ismét életre kel. Helló Danuvia!
Ha a japánok lassan elhiszik, hogy az ő történelmük is lehet menő, ebből komoly piaci tényező lesz.
Az egyik jet car (6000 LE) pöfékelni kezd, majd a Vmax nyom egy állórajtot, az autó utána - hát mit tudom én, sikerült-e ezzel valamit bizonyítani (nem érte utol).
Mint visszaböfögött halvacsora: kemény látvány egy harcsafej a tányéron.
A Honda megdöbbentő formájú DN-01-es motorját 2008-tól fogják gyártani
A KTM befecskendezéssel és tiszta kipufogóval látta el V2-es supermotóját
A nyugis custom külső azoknak szól, akiknek eddig a Harley-Davidson Sportster volt álmaik netovábbja.
Nagy ínyenc ez a denevér ember. Mindenből a legfinomabb verseny cuccokat rakja a gépeire.
Harminc év távlatából legendássá szépült a Pannónia emléke. De tekintsünk előre: újraindul a Pannónia-gyár!
A Bandit sikere abban rejlett, hogy felépítése egészen közel állt a kor streetfightereihez.
Az első két bródszájdos kanyarvétel után kihozta belőlem az állatot.
A ducatisták mindig meglepnek fanatizmusukkal, pedig a 916-996-998 sorozat óta nem igazán dobtak a sportvonalon.
A szemlélő először megütközik a futurisztikus formájú fényszórón, és az összevissza tekergő kipufogócsöveken.
Kérdés, hogy a motorosok lemondanak-e a sebességváltás élvezetéről?
Az ötödik generációs R1 jóval okosabb, erősebb és szebb elődjénél.