Nem triviális, hogy ekkora lökettérfogattal nem csak szánalmas majmolását kapjuk a csopperezés műjafának. Megbízhatóságban bizonyíthat a Shadow, de milyen vezetni?
Használtan kevesebbe kerül, mint újkorában, de ez a Suzuki nem lesz olcsó.Ami divatos, vagy jó, annak megkérik az árát. Az M800 melyik?
A használt piac biztos vétele egy négyhengeres Honda. Rengeteg van belőle, megbízható és testre szabható.
Elfogult, szentimentális írás a tökéletes Hondáról ami visszaadta az életkedvem. Bárkinek lehet egy, csak érte kell nyúlni.
Féltem, hogy tönkreteszem, megtörtént. Beleöntöttem egy vödör pénzt és most halálosan imádom. Mi jöhet még?
MILF vadászat Suzukival: az öregebbik inkább titkos és hétvégi pásztorórákra való, a fiatalabbik a mindennapokban is felvállalható partner.
Pitbullok és kiskorú maffiózók üldöztek sikertelenül. Az én motorom kellett nekik.
Nem csak a töketlen DeLoreannel lehet az időben utazni, egy négyszázas Hondával is sikerült.
Hová tűntek az eredeti GSX-R 750-ek? Összetörtek, elpusztultak vagy megégtek, összetörve, elpusztítva és megégetve azokat, akik rajtuk ültek.
Kamaszként többet ábrándoztunk róla, mint a szomszédasszony formás hátsójáról. Azóta felnőttünk - a nő megöregedett, és a Simson sem ér már sokat.
Mit vegyen az, aki a hegyekben motorozna, de nem szereti a hangos endurókat, és az összes tapasztalatát 350-es, oldalkocsis Jawán szerezte? Hát persze, hogy veterán triálgépet.
Robogóval büntetni meg a nagymotorokat? Itt a gyilkos kanyarok ideje: az őrült háromkerekű mindent körbeszlalomoz!
A Pokemon-rajongók nyálaznak utána, a konzervatív motorosok viszont leköpködik, ha meglátják. Kis szörny vagy praktikus robogó?
Szereti, ha mások nézik, amint élvez? Drágán vett kéj, hosszan tartó közúti öröm.
Tényleg szenvedés városban a sportmotor, és önkínzó perverz, aki mégis ott használja?
Van aki keménynek születik, van aki csak úgy nézne ki - nappal munkatárs, este családapa, hétvégén meg jöhet az ízirájder.
Kevés pénzért sok örömet? Praktikum és esztétika együtt? A Totalbike csapata a lehetetlenre vállalkozott.
Messziről épített csopper, közelről épített csopper, csak méretre akkora, mint messziről.
"Ezt te építetted?" - kérdezte a 750-es Virago gazdája a lámpánál. "Nem, ez gyári" - válaszoltam. "De csak építettél rajta valamit, ilyen motor nincs" - makacskodott rendületlenül. A válaszolástól a zöld lámpa mentett meg, kövér gázt csaptam az egy hengernek, és fellélegeztem.
Barátságos, jóllakott, de komoly fizikai erőkifejtésre képes szumóbirkózó Japánból, de Amerikának.
A visszafogott kipufogóhangon a száraz kuplung csörgődobos produkciója erősen átüt.
A Testastretta idegbeteg rángatódzás nélkül tűri nyergén a sisakot és a napszemüveget.
Kritikus szemmel kerestem a majrécsíkot - mindhiába.
Suhanckori álmom egy Freewind volt, de egy 88-as Honda XL 600 LM-mel kellett beérnem.