A Lucky Explorer projekt nemcsak ennyiből áll, további túraendurók jönnek.
A Lucky Explorer projekt nemcsak ennyiből áll, további túraendurók jönnek.
A japán gyártó immár elismerte, valóban el akarják hagyni a MotoGP-t.
A 402R stílusban a 302R-től merít, csak éppen egy kicsivel izmosabb lesz.
Húsz év után támaszthatják fel a típust, az NX500 elnevezést legalábbis már levédették.
A legendás 46-ost a május végi mugellói versenyen teszik végleg a történelem részévé.
Úgy tűnik, van még befoltozandó lyuk a palettán, a kisebb kategóriákra lőnek.
A spanyolok egyelőre tanulmányként mutatták meg a Lorát, robogóktól lépnének tovább.
A LiveWire S2 Del Mar teljesen új alapokra épül, a Launch Editiont el is kapkodták.
Az idei Dakaron abszolút kilencedik helyet hozó versenyautó kergeti a túraendurót.
Dupla csúcskísérletnek indult, végül szimpla rekorddöntés lett belőle.
Csak a buták nevetik ki. Az okosak vele együtt nevetnek. És mivel mindenki nevet, ez 2022 legjobb poénja.
Hozz össze egy kényelmes túramotort, dobj bele hétköznapi használhatóságot, aztán old meg, hogy szerpentinen se legyen lehangoló. Menni fog?
Dőzsölést ígér, diétát kapsz, bobberes röfögés nincs, de négy literrel eljársz. És közben karistolsz a lábtartókkal.
A benzin kevés, vagy a levegő sok?
A kettő közül az egyik olcsón fenntartható, kockázatkerülő megoldás. Na, vajon melyik?
Bírnia kell a rossz utakat, és férjen el rajta egy bevásárlás. A száguldás nem érdekel.
Elmegy melletted a szürke VW Multivan, és észre sem veszed, hogy 32 millió forint gurult el éppen.
Sokan próbálták megfejteni a rejtélyt, de úgy tűnik, egy olvasónk tényleg alaposan utánajárt a színhiányos autók problémájának.
87 700 darab vonaljegy árán zötyöghetsz egy sárga dobozban, ami villannyal megy. Eddig nem tűnik úgy, de azért vannak különbségek.