MotoGP 3 - Ütközésig húzd a botkormányt!

2003.03.07. 17:19

 
   
   

A THQ kiadásában február 27-én megjelent a MotoGP játékprogram legfrissebb változata. A fejlesztő továbbra is a japán Namco játékkészítő cég, amely a MotoGP rendezőitől megszerezte a MotoGP Hivatalos Játéka címet. Ez az egyik leginkább élethű játékprogram a motorverseny-szimuláció műfajában. A régebbi verzióknak létezett PC-s és XBox-os változata is, egyenlőre más platformokra az új változat nem került bemutatásra, de dolgoznak rajtuk a fejlesztők.

 
   
   

A játék teljesen igazodik a 2003-as MotoGP szezon leendő csapataihoz. A fejlesztők belerakták az új gépeket, az új csapatok és versenyzők színeit, neveit, belekerültek az új pályák és még több játékmód közül választhatunk. Mostantól akár négyjátékos üzemmód mellett élhetjük át a hétvégi MotoGP futam digitális újrajátszását, saját kedvünk és ügyességünk szerint alakítva az eredményeket. A 16 GP pálya mellé további 20 egzotikus versenypálya került a programba. Továbbfejlesztették a már eddig sem rossz vizuális megjelenítést, a fékezéshez kérhetünk segítséget a géptől, és a pilóta nézőpontjának versenymódja is sokat javult.

Japánban már a boltokba került a játék, és ráadásul az interneten a fejlesztők létrehoztak egy oldalt, amely nyilvántartja a legjobb időket adott pályákon, külön száraz vagy vizes, illetve szimulációs vagy arcade játékmódban. Az amerikai és európai megjelenésére sajnos még várnunk kell, de utána remélhetőleg magyar elektronikus GP pilóták nevétől lesz hangos az eredménytábla.