Kawasaki az első tízben
Gerry McCoy, az ausztrál ausztrál "esőmester" révén a Kawasaki
több mint tíz év után újra befurakodott a 10-es élmezőnybe. A
péntekig időmérő edzésen a pályával ismerkedő Andrew Pitt, és a
futóművel bajlódó Gerry McCoy nem tudták nem tudták időben
befejezni a köreiket, mert lejárt az edzés ideje, ezzel csak a 21.
és a 22. helyet sikerült megcsípniük.
Szombatra beteljesült a meteorológusok jóslata, és megjött az eső.
McCoy a 6. leggyorsabb volt a csúszós aszfalton, míg csapattársa, a
szintén ausztrál Pitt 11 lett, bebizonyítva ezzel, hogy nem a
Kawasaki pilótákban van a hiba. Sajnos ezek az eredmények nem
befolyásolták a startpozíciót, melyek a pénteki száraz időmérők
eredményein alapultak.
A 21. és 22. rajtkockából induló pilóták szép lassan tornázták fel
magukat, mikor az eleredő eső miatt meg kellett szakítani a
versenyt. Ekkor helyezkedett ügyesen McCoy, aki a második rajtnál a
19. helyről a 6. helyre ugrott az első kör végére.
Sajnos McCoy nme sokáig élvezhetette a májusi eső örömeit, mert a pálya száradni kezdett, és szép lassan leelőzték az őt üldözők, így a verseny végére a 9. helyen intették le. Utoljára ezzel a márkával 1982-ben Kork Ballington végzett az első 10-ben (7. helyezés) egy KR500-as Kawasaki nyergében.
Pitt rossz gumiválasztás miatt az újraindítás utáni negyedik körben kicsúszott.