A nők a BMW-re szavaztak
A női motorosok elismerésüknek adtak hangot, mikor nemrég az
amerikai BMW céget jutalmazták a Woman Rider magazin 2003-as
díjával. A díjat minden évben átadják egy olyan
motorkerékpározással kapcsolatos cégnek vagy magánszemélynek, amely
tevékenységével azt bizonyítja, hogy a nők is fontos résztvevői a
motorkerékpár piacnak.
Az elismerés egyik oka amellett, hogy a BMW modellpalettája igen széles skálán mozog, és szinte nincs olyan motoros, aki ne találhatna kedvére való BMW motorkerékpárt az, hogy a cég elmúlt évben futó két oldalas hirdetése egy hölgyet ábrázol egy F 650 CS nyergében, mögötte, a hátsó ülésen egy férfival. A hirdetéssel egy időben több hirdetés is megjelent, amelyben női motorosoknak készülő ruházatot mutat be a cég.
A BMW az elsők között ismerte fel a hölgyek részéről felmerült igényeket, és piacvezető volt a kifejezetten nők számára kifejlesztett, nőies szabásvonalakkal készülő omtorosruhák gyártásában, és reklámozásában is. Az amerikai nők pedig a maguk módján díjazták ezt az úttörő tevékenységet.