A Suzuki bemutatta 2004-es MotoGP versenygépét
A Suzuki Racing technikai adatokat és képeket közölt a radikálisan átalakított, új fejlesztésű, 2004-es GSV-R versenygépéről, amely a gyár reményei szerint életet önt a 2003 során kifulladni látszó MotoGP projektjükbe. Kenny Roberts 2000-ben még világbajnokságot nyert 500 köbcentiben a japán gyártónak, de tavaly mindössze 43 pontra futotta Roberts és John Hopkins erejéből. A két amerikai pilóta ül az idei szezonban is a megújult GSV-R gépekre, amelyekről a Suzuki részletes technikai adatokat közölt:
Blokk konstrukció: négyütemű, vízhűtéses, V4-es, 16 szelep
Lökettérfogat: 990 cm
3
Legnagyobb teljesítmény: 220 lóerő felett, 14500-as percenkénti
fordulatszám után
Üzemanyag ellátás: benzinbefecskendezés
Kenési rendszer: nedves karter
Kuplung: szárazkuplung, többtárcsás, hátsó kerék blokkolását
gátló szerkezettel
Váltó: hatfokozatú
Meghajtás: lánc
Váz: alumínium hídváz
Felfüggesztés elöl: fordított teleszkópvillák
Felfüggesztés elöl: progresszív felfüggesztéshez kapcsolódó
rugóstag
Abroncs: Bridgestone
Első kerék: 16.5 col
Hátsó kerék: 16.5 col
Első fék: dupla, szénszálas féktárcsák
Hátsó fék: acél féktárcsa
Hossz: 2060mm
Szélesség: 660mm
Magasság: 1150mm
Tengelytáv: 1450mm
Súly: 145 kg
Üzemanyagtank: 24 liter