A lovakat lelövik, ugye?

2008.03.06. 13:15

A csicsa-custom egyik tenyészcsődöre, az American Ironhorse talán végleg a földre került.

Az épített gépek piacának egyik úttörőjeként műhelymunka helyett professzionális gyártásba vitte motorjait. A Fort Worth-i székhelyű vállalat a 2005-ös év óta mégis hanyatlik, a termelés 33%-kal visszaesett. Csődhelyzetük a motorpiac változását modellezi, Buck Hendrickson igazgató mégis reménykedik abban, hogy továbbra is munkát adhatnak, és a márkanevet ápolva jó motorokat építhetnek.

Jelenleg az év elejétől tartó teljes fizetésképtelenségük ezt nem teszi lehetővé, de március végéig lezárulnak a befektetői tárgyalások. Valószínűleg a jelenlegi befektetők lépnek elő tulajdonossá, és felszámolás helyett talán megpróbálják talpraállítani az American Ironhorse-t.

A már legyártott customok értékesítését megnehezíti, hogy több kereskedő visszamondta a megrendelést, nem látják biztosítottnak a garanciális feltételek teljesítését.

A 30-40 ezer dolláros V2-esek piaca az Egyesült Államokban egyre telítettebb. Az American Ironhorse modellpalettája jelenleg elmarad az aktuális, giccsbe fordult trendtől, a megújulás hatalmas összegeket emésztene fel. A cég sorsa kétesélyes: vagy megkegyelmeznek neki befektetői, vagy lelövik Texas csődörét.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.