Növekszik a VFR

2008.07.12. 09:00

Az öt éve tartó munka után a Honda kész arra, hogy 2009-ben a nagyközönségnek is bemutassa a legendás VFR-ek utódját, az 1000 köbcentis öthengerest. A MotoGP számára épített RC211V alapjaiból kifejlesztett V-motor méltó követője lehet a szintén versenygyökerekkel rendelkező 750-es és 800-as elődöknek.

Természetesen a speciálisan sportmotorokra fejlesztett fékrendszer sem maradhatott ki a VFR1000-ből. A könnyűsúlyú berendezés a CBS és ABS előnyeit olvasztja egybe, számítógépesen vezérelve a kerekek lassítását. A tesztpályákon csiszolt technika előnye, hogy érzékelőivel és belső modellezésével az optimális fékutakat biztosítja, ezzel szavatolva a nagy sebességnél is biztonságos megállást.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.