Hegyesebb az orra

2008.12.22. 21:08

Az igazán szép motorokat a japánok megtartják maguknak: az új ZRX 1200 DAEG sajnos belpiacos. Nem csak a kis- és középkategóriában, hanem a legnagyobbak között is érvényesül a retróhullám: a 70-80-as évek fordulóját idézi a decemberben bemutatott naked bike.  

A hagyományos acélbölcsővázat ismerjük a nálunk is forgalmazott alap ZRX-ből, az új modell csupán néhány részletében különbözik.


Új színek, hegyesebb lámpaidom, formásabb műszerek, nagyobb hűtő és formásabb kapaszkodó az utasnak – legszembetűnőbben a 310 milliméteres hullámos féktárcsák jelzik, a gyártási dátumot.

 

A környezetvédelmi normák betartásáért befecskendező és katalizátor dolgozik. A blokk 110 lóerőt teljesít 8000-es fordulaton, maximális 107 Nm nyomatékát pedig 6000-nél adja le.

2,4 millió forintnyi jenért kék, fekete és bordó színben választhatják a japánok. Arról, hogy az európai vásárlókhoz eljut-e az ezerkettes DAEG nincs hír, nem lepődnénk meg, ha ez is csak használtmotorként, konténerben érkezne Magyarországra.

Kedves olvasóink, önök szerint érdemes lenne japán belpiacos motorokat forgalmazni Európában is?

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.