Olasz kávézók ismerője

2009.03.25. 12:42

A Guzzi lendületbe jött: a pompás retro-Griso után itt a V7 Classic öregített változata, a V7 Café Classic. Amint a neve is mutatja, a café racer hagyományok előtt tiszteleg: a technika nem változott, a motor hangulata azonban sokkal sportosabb - ezt mutatja a modell új reklámvideója.

Az új ülés nem csak formás a csepp alakú véggel, hanem a motoros testét is megtámasztja. A mélyebbre hajló kormány a stílus kötelező eleme, de a hosszabb karú vezetőknek is kedvezőbb lesz, mint a magasabban elhúzott alapmodellé.

A 744 köbcentis, 90 fokos V2-es nem egy erőgép: 50 lóerőt és 54,7 Nm nyomatékot tud. Teljesítménye is a múltat idézi, az izgalmas kanyargáshoz mégis kiváló lehet a 40 milliméteres Marzocchi villán támaszkodó V7 Café Classic.

Az zöldessárga szín a hetvenes évekből köszön vissza – igaz, hogy az akkori sportmodell 62 lóerejével erősebb és gyorsabb is volt, de stílusban a 21. századi utód sem marad le: kevésbé exkluzív, de méltó párja a konkurens retró Ducatiknak és Triumphoknak.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.