Többé a rövid combúaknak sem kell lemondani a supermotózás élményéről: megjelent a KTM 690 Supermoto Limited Edition 40 milliméterrel alacsonyabb ülésmagasságú, felfrissített díszítésű változata. Az LC4-es blokkal hajtott gép nem csupán a hölgyeknek és a kis termetűeknek kedvez, de ideális a motort városban, gyakori megállásokkal használóknak is.
Motorja 63 lóerős, ez biztosítja a kellő dinamizmust, a könnyű kezelhetőségért a 154 kilós test felel. Azoknak ideális a 690 Supermoto új kiadása, akik bizonytalanok a magasabb gépeken. Az új futóművel jelentősen, 800 milliméterre csökkentették a nyereg magasságát. A lecserélt villával és rugós taggal a rugóút is csökkent.
A leültetett gép ára nem tér el a továbbra is kapható alapmodelltől. A 690 Supermoto Limited Edition 350 példányban készül, Magyarországon kívül Ausztriában, Németországban, Svájcban, Belgiumban, Olaszországban, Spanyolországban és Hollandiában kapható.
Nem csupán a kétkerekűeknél érhető tetten a fejlesztés, a quadoknál sem állt le a munka. A Chateauroux-ban (Franciaország) rendezett KTM Mania fesztiválon bemutatták az új 525XC-t, amely közúti közlekedésre is alkalmas 4x2 hajtásképletű gép. Kombinált fékrendszert, új fejlesztésű kipufogót, más gumikat és lámpákat kapott - Magyarország kivételével a kontinensen mindenhol forgalomba helyezhető. Hazai rendszámozását a differenciálmű hiánya akadályozza meg, az Európai Unió területén ez nem gond: sebességkorlátozással ugyan, de alkalmas közúti közlekedésre. A folyamatban levő jogharmonizáció után talán hazánkban is megfelelőnek találják az 525XC-t arra, hogy aszfaltozott útjainkon guruljon.