Jobban bírja a tuningot az új CBR1000RR

2009.09.07. 14:37 Módosítva: 2009.09.07. 15:39

A gyár jelentős modellfrissítésnek harangozta be, de néhány apróságot leszámítva nem sokat változott a 2010-es Honda CBR1000RR. A hátsó fertályba nyúltak bele, de semmi lényegi megújhodás – új lámpabúrával és formázott sárvédővel köszöntik az új modellévet. Újrarajzolták a kipufogódob takarólemezét, az élesebb formaterv jobban igazodik a motor összképéhez.

Ami szemmel is látszik, a négyféle fényezés, de nem ez a legfontosabb: a superbike homologizáció miatt felhizlalták a főtengelyt, ezzel majdnem hét százalékkal megnőtt a lendtömeg.

Nem kell aggódni, hogy ez a kevéske súly hátrányosan befolyásolná a CBR kezelhetőségét – amit rátettek a tengelyre, lespórolták a hűtőről: a menetkész tömeg maradt 199 kilogramm. A négy új szín a fekete-fehér, az ezüst-narancssárga, a HRC versenyfestés és a speciális fekete.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.