A gyár jelentős modellfrissítésnek harangozta be, de néhány apróságot leszámítva nem sokat változott a 2010-es Honda CBR1000RR. A hátsó fertályba nyúltak bele, de semmi lényegi megújhodás – új lámpabúrával és formázott sárvédővel köszöntik az új modellévet. Újrarajzolták a kipufogódob takarólemezét, az élesebb formaterv jobban igazodik a motor összképéhez.
Ami szemmel is látszik, a négyféle fényezés, de nem ez a legfontosabb: a superbike homologizáció miatt felhizlalták a főtengelyt, ezzel majdnem hét százalékkal megnőtt a lendtömeg.
Nem kell aggódni, hogy ez a kevéske súly hátrányosan befolyásolná a CBR kezelhetőségét – amit rátettek a tengelyre, lespórolták a hűtőről: a menetkész tömeg maradt 199 kilogramm. A négy új szín a fekete-fehér, az ezüst-narancssárga, a HRC versenyfestés és a speciális fekete.