Négyszáz lett, maradhat?

2009.10.09. 11:03

A Tokyo Motor Show-n mutatják be a Suzuki Gladius kisebbik változatát, a kéthengeres négyszázast. Európában egyelőre csak a 650-es blokkal forgalmazott változat elérhető. A negyed literrel kisebb hengerűrtartalmú motor a nagytestvérrel megegyező vázat és műanyagelemek kapott.

A könnyű gép lassítását blokkolásgátló teszi biztonságossá. A 400-as verzió a japán előírások miatt született, a szigetországban rendkívül népszerű a nálunk méltánytalanul hanyagolt köbcenti-kategória.

A magyarországi importról egyelőre nincs szó, de biztos, hogy a fordulékony motor népszerű lenne a kezdők és a városi motorosok között.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.