Tuning: ablakon kidobott pénz?

2010.01.04. 16:48 Módosítva: 2010.01.04. 16:48

A Moto Guzzi rendkívül büszke sportsikereire, de az utóbbi évtizedekben mégis inkább a legendájukból éltek. Hála az égnek azért vannak még olyanok, akik tesznek azért, hogy a mandellói kéthengeres pályán is használható legyen: a Ghezzi-Brian egyik legszebb modellje a V11-re alapul.

Az általuk készített kit nem csupán formailag ígér sokat – a fogyókúra és a minőségi futóműalkatrészek biztos, hogy ütőképesebbé teszik a léghűtésest. Az új segédváz több kilós megtakarítást jelent, de jelentős fogyást ígér az alumínium üzemanyagtartály is.

A futóművet átdolgozták, készletükben 41 milliméteres Paioli fejreállított villa szerepel, de ínyencek a Mupo superbike szintű 43-as vagy 46-os berendezését is megvásárolhatják a Ghezzi-Brian Sport Monza Specialhoz.

A fékek radiális Brembók, a gumikat pedig mart alu- vagy magnézium tárcsákra húzzák. Természetesen a motorblokk ereje is nőtt, az új kipufogórendszernek és a módosított injektortérképnek köszönhetően 108 lóerőt teljesít. Aki igazán átdolgozná a Guzzit, állítható utánfutású villaszöget és alumínium lengővillát is rendelhet.

Azok szemében, akik a már gyárilag is modern, erős, könnyű, ám alapáron is olcsó sportgépeket kedvelik, talán pénzkidobás a Ghezzi-Brian kit 5240 eurós, vagyis közel másfélmilliós alapára. Természetesen ez az ár az extra futómű alkatrészekkel még növelhető is, de biztosan vannak olyanok, akiknek ez a fajta V2-es hangulat minden pénzt megér.