Négyhengeres orosz bokszer kompresszorral

2010.08.17. 13:27

Sokak kedvence volt Müce motorja az idei AMD motorépítő világbajnokságon, de sajnos nem jött össze a dobogós helyezés. Az általunk korábban bemutatott Simson 425 AWO a tizenötödik helyet szerezte meg.

A mezőny erős volt, retró és izommotorok küzdöttek a klasszikus stílusú chopperekkel. Az aranyat a belga Fred Krugger kapta a V-Rodból kialakított Veonjáért – a gép Peer Toftner felfüggesztésére alapul, lényege, hogy lapos power cruiser néhány másodperc alatt café racerré alakítható.

A második helyet a Thunder Struck Cycles-t vezető amerikai Mark Daley szerezte meg, Gépe elsőre klasszikus, kissé barokkos építésnek tűnik, de vörös és arany külsőn túl rengeteg módosításon esett át a V2-es Indian blokk is.

A bronz a fehérorosz Yuri Shifnek járt – sokan inkább az ő gépét látták volna a dobogó csúcsán. Ural és BMW alkatrész egyaránt van a customon, de a lényeg speciális váz, a négyhengeres kivitel és a mértes kompresszor. A fiatal építő büszke arra, hogy csupán olyan technikai megoldásokat alkalmazott, amelyek korhűk a beépített alkatrészekkel.

1. Krugger Motorcycles, Belgium, Veon, 548

2. Thunderstruck Custom Bikes Inc, USA, Sniper, 384

3. Yuri Shif Custom (YSC), Fehéroroszország, The Machine, 366

4. Garage65, Italy, Kcosmodrive, 315

5. Speed Shop Design, USA,  Beezerker, 3126

...

15. Mücechoppers, Magyarország, Simson, 159

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.