Plasztikai műtét a Kawasakinál

2010.10.09. 08:56

A Kawasaki lepaktált a németekkel. A hivatalos bemutató után csupán két órát kellett várni a W800 első átépítésére: a német LSL biztos kézzel és jó ízléssel nyúlt hozzá a kéthengeres retró motorhoz.

Ugyan már gyárilag is többféle tartállyal választható a léghűtéses királytengelyes, de a Jochen Schmitz-Linkweiler sokkal tovább merészkedett az általa létrehozott koncepciómotorral.

A W800 a hatvanas évek dirt track stílusában készült – a soros kettestől nem is áll távol a földpályák világa: korábban az amerikai versenyeken gyakran csatáztak brit twinekkel az XR Harley-k ellen.

Az LSL Clubman W 800 TR új villakifliket és Galfer féktárcsát kapott, de a 840 milliméteres kormány sem széria. A blokkot nem piszkálták meg, csupán a kipufogó és a befecskendező térképe változott. A kezelőszerveket a németek saját gyártmányúakkal helyettesítették, akárcsak a lábtartót, a váltó- és fékpedált.

A rugóstagot YSS gyártmányúra, míg a felniket 2.50×18 és 4.25×18 méretűre cserélték. Az LSL elsősorban alkatrészeket és kiegészítőket gyárt – akinek tetszik a motor, mindent megkap majd náluk, hogy az elegáns, múltidéző motorból stílusos aszfaltbetyárt építsen.