Csíkozott BMW erősebb motorral

2010.10.29. 08:26

A GS és az RT modelleken bemutatott módosított blokk végre a sima utcai motoroké is: a BMW R1200R is megkapta az új, élettel teli DOHC vezérlésű blokkot. A különbség nem jelentős, éppen annyi, ami az élvezetes motorozáshoz kell: a bokszer teljesítménye már itt is 110 lóerő, amelyet 7750 percenkénti fordulaton ad le. 120 Nm nyomatékkal gazdálkodhatunk, amely már 6000-nél megjelenik.

A szíverősítésen túl nem sok minden történt a géppel: módosult az első fényszóró és néhány ponton az idomokhoz is hozzányúltak. A BMW most sem a világ legdivatosabb járművét készítette el - ez a klasszikus értékeket kedvelők motorja. A retrókattanással rendelkező vevők kedvéért természetesen kapható Classic verzió is. Küllős kerék, gazdagabb krómozás és archaikus csíkozás; emlékeznek még a gusztusos tetovált lányra, aki ecsetjével a vonalakat húzza?