Könnyű és erős, ez az olasz sportosság

2010.11.01. 21:23

Ez a legkisebb és legszexibb szupersport motor, mondta Castiglioni a frissen megjelent MV Agusta F3-ról. A cég vezetője rendkívül büszke a 675 köbcentis motorra - ez az első új modelljuk, mióta a család visszavásárolta a Harley-Davidsontól a legendás olasz márkát.

A visszafele forgó főtengellyel épített, rendkívül kompakt blokkról egyelőre keveset tudni, ám annyi bizonyos, hogy kifejezetten mutatós a 137 lóerős háromhengeres.

A középkategóriában először jelenik meg a kipörgésgátló, míg a gázmarkolat teljesen elektronikus, Ride-by-Wire jellegű. A vezető többféle injektortérkép közül választhat. A radiális fékeket a Brembo szállította, de a Marzocchi első villa és a Sachs rugós tag is csúcstechnikájú.

Ugyan a kontúrok hasonlítanak az F4-es nagytestvérre, de a kipufogóról azonnal kiszűrható a 675-ös kiadás: szemrevaló a három csövecskében végződő dob. Az előzetes információk szerint 11500 eurós áron kezdődik majd a forgalmazás.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.