Ezres nagyrobogó: móka vagy halál?

2010.11.23. 10:58

Fél évvel ezelőtt még komoly pletykálások folytak a KTM robogójáról. Számítógépes látványtervek készültek, teljesítményt és felszerelést találgattak az összeesküvés-elméletre fogékony motorosok. A 990 Duke kéthengeres blokkját szerették volna egy nagytestű, ám sportos automatában látni – az idei premierek elmúltak, a gépet nem mutatták be, a jósolgatók elhallgattak.

Ennek ellenére, a friss pletykák szerint dolgoznak valami hasonlón Mattighofenben: úgy tűnik, mégis lesz valami a SUC (Sporty Urban Commuter – sportos városi ingázó) és a SIUC (Sporty Interurban Commuter – sportos városok közötti ingázó) projektekből.

Hogy ezek robogók lesznek-e, vagy praktikusságuk mellett dögös városi motorok, még titok; egy biztos, folyik a munka, zajlik a tervezés és a gyártás előkészítése – akárcsak a Duke 125-öt, ezt is Indiában, a KTM-ben résztulajdonos Bajaj csarnokaiban készülnek majd gyártani.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.