Amerikában megelőzték az időt

2011.01.24. 15:28

Az amerikai Victory egy kicsit előre sietett: a New York Motorcycle Show-n 2012-es modellt mutattak be – 2011 januárjában nem korai ez? A High Ball klasszikus cruiser, amely középmagas, állítható szögű kormányt kapott.

A motor mozgatásért az általunk is tesztelt 106 köbhüvelykes V2-es felel: a léghűtéses rendkívül karakteres és nyomatékos konstrukció. Teljesítménye 97 lóerő – ugyan a motor karaktere inkább izomcirkálós, de a 153 Nm-es nyomatéknak köszönhetően mégis kiválóan alkalmas a lassú hömpölygésre.

A rövid első sárhányó és a fehér falú 16-os kerekek kifejezetten múltidézőek. A retró köntöshöz a festés és az egyszerű vonalú kipufogó is illeszkedik. Akinek ez nem tetszik, kettő az egybe elvezetésű gyári rendszert is rendelhet – ismerve az utángyártott dobok piacát, nem hinném, hogy nagy raktárkészlettel kéne tervezniük.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.