Olcsó Ducati, kéne?

2011.08.11. 14:31

Kisebb motorral, kedvezőbb áron adná bizonyos modelljeit a Ducati. Ehhez elég előhúznia a 848 Evo sportgép blokkját, egy kis áthangolás és máris örül a nép. Ősszel az is boldog lesz, aki még az eddiginél is erősebb Streetfighterre vágyik.

A Ducati gyárkapu előtt bandukoló hasitasis úr rossz irányba tekingetett, így nem vette észre, hogy az orra előtt húz el a Ducati következő nagy durranása, a Streetfighter 848. A fenyegető vonalvezetésről, féloldalt elvezetett, dupla dobban végződő kipufogóról és a folyadékhűtésű L2-es blokkról felismerhető csupasz gép a Triumph Street Triple tömzsi arányaira emlékeztet, de sokkal keskenyebb angol riválisánál. Gyakorlatilag egy kismotoros, még a 848 Evo Darknál is olcsóbb Streetfighter készül azoknak, akik le akarják cserélni Monster S4RS-üket, de a csúcs harcost drágának tartják.

Biztosak lehetünk abban, hogy nem az 1099 köbcentis, 155 lóerős nagytestvér látható a kémfotón, hiszen azon hat csavar tartja a kerékagyat, míg a képen látható gépen csak öt, pontosan úgy, mint a hatszázas sornégyes sportgépek riválisának szánt 848 Evo-n. Ha találgatnunk kéne a teljesítményadatokat illetően, valahol 120 és 130 lóerő közé lőnénk be a nyomatékra hangolt utcai motor erejét, mindezt 160 kiló körül tartott száraz tömeg mellett.

A Ducati News szerint felmerült, hogy a kisebb, folyadékhűtésű L2-est örökli majd a Multistarda 1200 kedvezőbb árú változata is, de nem lennénk meglepve, ha az őszi bemutatón egy felfrissített, csúcs Streetfighterrel is találkoznánk, mondjuk az eddig a Multistradában használt Testastretta 11o erősebb változatával.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.