Megrázóan drága, de rossz nem lehet

2011.10.05. 13:41

Drágán még a szart is el lehet adni. A Lito Sora esetében a borsos árcédula igaz, de a minőség korántsem tűnik rossznak – lehet, hogy a kanadai cég adna is valamit a pénzünkért?

A Lito elektromotorokat és speciális elektromos rendszereket építő cég. Számos ipari tapasztalattal a hátuk mögött belevágtak a motorkerékpár-gyártásba: Sora nevű modelljük amellett, hogy jól néz ki, tisztességes paraméterekkel is rendelkezik.

Egy töltéssel átlagosan 300 km tehető meg, amellyel az elektromosok között nekifutásból vitték el az aranyérmet – ilyen hosszú távon használható motort jelenleg csak ők kínálnak. A végsebesség sem rossz, hisz a 193 km/h több, mint elég a túlterhelt közutakon.

Hogy Lito Sora senkit ne hagyjon ott az út szélén, biztonsági programot építettek belé. Ha a motoros megadja, hány kilométert szeretne motorozni, a szoftver beosztja a gép erejét – biztos, hogy a 150 kilométerrel odébb leszervezett randi nem marad el, mert négy kilométerrel a cél előtt leszívódik az akkumulátorcsomag a sok nyélgáztól.

Az alumínium és karbon keverékéből kialakított vázba a sok elektronika mellé már könnyedén befért a műfajban szinte kötelező GPS – ezt igény szerint izgalmas funkciókkal lehet kibővíteni: ha kell, sms-t vagy emailt küld a töltés befejeztekor.

A CVT váltóval szerelt Lito Sora formája dögös, paraméterei szintén meggyőzőek. Azonban aki rágerjedne, kezdje el élére rakni a kétszázasokat: a kanadai csemegéért 9,3 millió forintot kérnek.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.