A lóerő most másodlagos

2011.10.11. 11:25

A nagy lóerőlicit árnyékában csendben megújult a közkedvelt középkategóriás Kawasaki is: nincs hivalkodás, a hangsúly a használhatóságon van. Új váz és lengővilla, áthangolt motor és módosított üléshelyzet – az ER6f a mértéktartó, kellemes gépet kereső motorosok kedvence lehet.

Az átrajzolt idomokkal tömörebbnek, sűrűbbnek tűnik a folyadékhűtéses kéthengeres, de a gyáriak ígérete szerint az F-modell esetében nagyobb sebességnél kedvezőbb viselkedést is kölcsönöz a Kawasakinak. A hivatalos nyilatkozatok szerint javul a kidolgozás – a korábbi verziót többen kritizálták néhány slendrián részlet miatt.

A csúcsteljesítmény nem változik: 72 lóerővel gazdálkodhat a vezető, bár az áthangolásnak köszönhetőn alacsonyabb fordulaton is élettel telik meg a jól sikerült kéthengeres.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.