Keveset fogyaszt, pedig háromszázat tud?

2011.10.26. 14:02

Könnyebb lesz a 2012-es Suzuki GSX-R1000: nem beszélhetünk nagy fogyásról, de a versenypályán két kiló is sokat számít. A japán sportmotor finom, de nem elhanyagolható frissítésekkel várja a következő szezont: csúcstechnikájú Brembo Monobloc fékek felelnek a lassításért, de a gyáriak ígérete szerint középtartományban is megerősödik a Gixxer.

A kompresszió 12.8:1-ről 12.9:1-re nőtt, a rugózatlan tömeg viszont csökkent. Az egyoldalas kipufogórendszer sem a régi, de állítólag a fogyasztás is nyolc százalékkal kedvezőbb lesz – igaz, nem ismerünk olyan sportmotorost, akit az motivál a vásárlásnál, hogy két decivel több égett-e el a hengerekben.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.