Indul az új német luxusmárka

2012.02.21. 16:36

Ősszel még a beszállítók tunyaságára panaszkodtak, de most már csak hetek kérdése, hogy elkészüljenek az első újkori Horexek.

Ötven év csipkerózsika-álom után támasztották fel a németek a veretes márkanevet, és nem is akármilyen műszaki tartalommal. Saját tervezésű, szűk hengerszögű VR6-os motort tettek egy kompakt vázba, és az eddig látott fotók alapján a részletmegoldások is igényesnek tűnnek. Nem csak a hagyományok, de a megcélzott vevőkör igényei miatt is kötelező a magas színvonal, hiszen minden Horex egyedi megrendelésre készül.

A kezdeti nehézségek után végre eljutottak a szériakezdésig, már ha egyáltalán szériának lehet nevezni az egy ember - egy motor elv szerint, manufakturális környezetben épülő gépeket. Végül nem a belengetett kompresszoros változattal indítanak, hanem a 160 lóerős, szívó ezerkettessel, és a szíjhajtást is láncra cserélték az utolsó pillanatban, de így is érdekesnek tűnik a VR6 Roadster névre keresztelt naked.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.