E-mail címért robogót

2012.02.22. 18:22

Nem tudjuk honnan jött a sugallat a Honda Dekorobogó játékához, de ha elég sokan lesznek, akik átrágják magukat az egyszerű Facebook alkalmazáson, akár valami jó is kisülhet ebből az egészből azon kívül, hogy a résztvevők megismerik a Honda legújabb alapmodelljét a Vision 50-et, a cég pedig a résztvevők e-mail címét.

A jelentkezéshez elég egyszer igent mondani a közösségi oldalon feltett kérdésekre, majd letölteni a színes pacákból, felhőkből, katicából, zöld levélből és más előre gyártott mintákból álló grafikai csomagot. Ezeket lehet néhány kattintással elhelyezni a fehér Visionról készült fotókon.

Így az ötvenes Honda minden oldalról egyedi és vidám dekorációt kap, sőt a játékszabályok közt nem szerepel, ezért lehetséges saját rajzokat és feliratokat is feltölteni, hogy tényleg ütős legyen a végeredmény. Akinek nem a cég által felkínált virágevő stílus jön be, hanem saját sötét világképét jelenítené meg az új Hondán, akár ezt is megteheti.

A február 20-tól, március 11-ig tartó játék facebookos szavazásának eredménye alapján az öt legjobb pályaművet meg is valósítják, vagyis a szervezők a játékosok elképzelései alapján matricázzák fel a robogókat. Ezeket a Motorkiállításon láthatja majd a közönség. A legjobb munka készítője Vision 50-et nyer. Ezután helyszíni szavazást is rendeznek, ahol kiválasztják a második helyezettet, aki szintén robogót kap.

Az ötlet nem rossz, kíváncsian várjuk mire képesek az emberek manapság egy Honda robogó reményében.