Macsó papáknak robogó helyett

2012.04.25. 15:15

Egyhengeres, folyadékhűtéses 750-es cruiser automata váltóval, Guzzi tankkal Taiwanból? Na, ez tömény, igaz? Elsőre azt hihetnénk, hogy a Suzuki DR Big blokkját kapták meg Japánból, de nem: a Dinli gyártmánya saját konstrukció, és jelenleg a legnagyobb kapható egyhengeres.

A DOHC vezérlésű gép rögtön két változatban készül:  DL281 inkább chopper, míg a DL282 cruiseres külsőt kapott. A tömegük 230 kiló. Elöl 130, hátul 180-as gumiabrocsot találunk, melyek átmérője 18 hüvelyk. Az európai forgalmazásról egyenlőre nincs információnk, de a cég tavaly több európai szakvásáron jelen volt: úgy tűnik, szándékukban áll kontinensünkön is terjeszkedni.

Ez a cselekedet elsőre értelmetlennek tűnhet, de gondoljunk csak bele: a CVT automata váltóval szerelt gép pont jó lehet azoknak, aki egyszerűségük miatt eddig a robogókat preferálták, de szívük mélyén szeretnének motorosnak látszani - erre pont alkalmas a két Dinli, hisz csak fel kell ülni, húzni a gázt, nincs bajlódás a váltókarral és kuplunggal.

A matt festés és a zord külső láttán talán még a szomszéd is elhiszi, hogy az eddig békés családapa belépett valamelyik törvényen kívüli motoros bandába.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.